عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1398
بازدید : 612
نویسنده : مهندس امنیت

Hanapin ang … انواع محصولات خام پیکسل در ابعاد مختلف با نازلترین قیمت. تولید پیکسل و بج سینه خام تبلیغاتی و فروش انواع دستگاههای پیکسل زن. فروش دستگاه پیسل زن و بچ سینه با کاتر تیراژ. ویژگی های این دستگاه ها با توجه به نیاز مشتریان متفاوت می باشد. سیستم شناسایی چهره، یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روش های هوشمند اتوماتیک، هویت هر فرد را بر اساس ویژگی های او تشخیص داده و تایید می کند. شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كارت، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-630 مي باشد. این دستگاه میتواند در یک ساعت ۴۰۰ سیخ جوجه و در مدل های سفارشی خود تا ۸۰۰ سیخ جوجه را آماده کند. اکثر افراد وقتی که یک روز خود را آغاز می کنند هیچ اطلاعات دقیقی درباره ی زمان بندی آن روز خود ندارند.

امروزه زمان به یک دغدغه برای اکثر افراد جامعه تبدیل شده است. … نگاه نزدیک به پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل · زومیت - دنیای فناوری … آیا پیکسل سومی با نام “اولترا پیکسل” در راه است؟ منابع  … مشخصات/خرید معرفی دستگاهنمودار تغییر قیمتنظرات. پیکسل سردا /محصولات /دستگاه پیکسل زن … صافی. پیکسل سردا فروش دستگاه پیکسل زن،تولید عمده ی پیکسل تبلیغاتی و هنری فروش عمده پیکسل خام در سایزهای مختلف قیمت مناسب و ارسال سریع - دستگاه چاپ. یعنی پس از عمل کارتزنی دانش آموزان ،معلم با زدن تیک حضور و غیاب دانش آموزان آن را دستی به موبایل اولیاء ارسال می کند که این امر نقصی در سایر نرم افزاها می باشد. یا اینکه بخواهید ماموریت های انجام گرفته را بپردازید یا حتی بخواهید تاثیر تشویق و تذکر را در حقوق پرسنل اعمال کنید همه و همه با برنامه ی اندرویدی “ایشلی مدیریت پرسنل و اتوماسیون اداری ” قابل انجام است !

این شیوه های سنتی معایب زیادی داشت از جمله اینکه ممکن بود کارمندان به خاطر تاخیر نخوردن به جای دیگری کارت میزدند. کارت را میخواهم. یک کارتساعتزنی میگذارد دم در، میگوید با این کارتساعتزنی رفتار کارمند را مدیریت کنید، کنترل بکنید. امور خوابگاه ها یکی از بخشهای سیستم یاس می باشد که در آن کلیه موارد مورد نیاز واحد های خوابگاهی مانند تعریف خوابگاه ، کنترل دانشجو ، عقد قراردادها ، موارد مالی و کلیه گزارشات گنجانده شده است. چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را در زاهدان سفارش دهم؟ دوربین تشخیص چهره به کاررفته در این دستگاه، آخرین نسل از دوربین های ZK می باشد که در کنار LED های مادون قرمز، قابلیت دید در شب (نور کم) بسیار خوبی را برای دستگاه MB360 به ارمغان می آورد. حتی دستگاهی که پیکسل به وسیله آن تولید می شود را تحت عنوان پیکسل زن می شناسیم ؛ این در حالی است که خارجی ها از آن تحت عنوان دگمه … قیمت پیکسل ارزان است .

چاپ روی پیکسل - چاپ روی جاکلیدی - چاپ روی درباز کن - چاپ روی گل سینه … این دستگاه با قیمت بسیار مناسب و لوازم جانبی بسیار ارزان عرضه می گردد. برای تمامی مشاغل اداری و مشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار، اثر کم رنگ شده باشد و باشگاهها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل ۱۰۰۰ تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت ۱۰ روز پر خواهد شد. همچنین باید محیط رنگ کاری قبل از اجرای رنگ خیلی خوب تمیز و عاری از خاک و گرد و غبار شود. البته در این قسمت رنگ های گران قیمت مثل روغن های گیاهی هم با قلمو بر روی کار اجرا می شود که پرت رنگ تا جای ممکن پایین می آید. بنابراین می توان حتی از روی خود اسکنر هم به اثر انگشت دسترسی پیدا کرد. اطلاعاتی در مورد قیمت دستگاه چاپ بر روی تیشرت و لیوان و کاشی و کلاه میخواستم جهت خرید.

برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. پس از هماهنگی کامل وارد تنظیمات بلوتوث A1 در تلفن هوشمند شوید و تمامی دسترسی ها را فعال نمایید . اصلاً کارتساعتزنی روشی است که میگوید من رفتارت را میخواهم، من شخصیت تو را نمیخواهم. به عنوان مثال، در بخش Sys info این امکان برای شما فراهم است که میزان حافظه دستگاه برای تعداد اثر انگشت و تعداد کارکنان را به دست بیاورید. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. ولی مقامات دولتی یا مدیران باید احتما وقوع این نوع از هک را در ذهن خود به خاطر بسپارند. امکان انتخاب شیوه محاسبه اضافه کار براساس قانون کار یا مبلغ ثابت برای هر ساعت اضافه کار. در هر سازمانی اطلاعات مربوط به تردد اشخاص خاص و همچنین محاسبات حضور و غیاب از این حیث که بصورت مستقیم وارد سیستم مالی میشوند, از حساسیت امنیتی بالایی برخوردار است.


تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1398
بازدید : 644
نویسنده : مهندس امنیت

… جدول قیمت ها. قيمت: 700000 تومان — 1850000 تومان … دستگاه تولید پیکسل دستی سردا پیکسل خام سایزهای مختلف. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری همه علاقهمندیهای خود در رشتههای برنامهنویسی، کپیرایتینگ و تولید محتوای چندرسانهای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرمافزار نیز با مجله فرادرس همکاری دارد. رنگ های روغنی به وسیله تینر روغنی رقیق می شوند و به غلظت مناسب برای اجرای رنگ با پیستوله یا قلمو می رسند. همانطور که در مقاله های پیشین ذکر شد، اصلی ترین ابزارهای ثبت تردد عبارتند از :کارتخوان ،سنسور اثر انگشت ، ماژول تشخیص چهره. «میثم لطفی» دانشآموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. این نتیجه به سادگی با تقسیم کردن هر مقدار HOG با اندازه 8 در 8 اینجا  بر L2-norm مربوط به بلوک HOG 16 در 16 که شامل آن است صورت میگیرد. نخستین گام باز کردن دوربین و دریافت ویدئو است. شرکت علم و صنعت با معرفی جامع دستگاه های حضور و غیاب با تکنولوژی تشخیص چهره این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که با خیال راحت به سمت تکنولوژی کردن ورود و خروج پرسنل گام بردارند. 2- ثبت رکورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غیاب … نمایندگی فروش و پشتیبانی دستگاه های حضور و غیاب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدیر, ارگ و .

این دستگاه دارای سرعت و دقت بسیار بالایی در شناسایی و ثبت اثر انگشت است و برای جاهایی که تردد (ورود و خروج) بسیار بالاست به خوبی کار می کند. بنابراین با توجه به بزرگی و میزان اهمیت کنترل تردد و امنیت ورد و خروج در سازمان، می­ توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. کدام روش را باید انتخاب کرد؟ در رویکردهای قبلی، بخش عمدهای از کار مربوط به انتخاب فیلترها برای ایجاد ویژگیهایی جهت استخراج بیشینه ممکن اطلاعات از تصاویر بوده است. نکته مهم در به کارگیری این ادویه ها این است که باید در هنگام مصرف, این ادویه ها خوب آسیاب شوند. در ادامه آن را به صورت عملکرد همزمان (آنی) تست میکنیم. لذا درکی که همکاران حوزه آمار و اقتصاد از ضرورت اینچنین محاسباتی داشتند باعث شد که اعتماد عمومی به این بازار جلب شود و ثمره آن استفاده از پساندازهای کوچک در توسعه اقتصادی کشور و درآمدزایی برای سهامداران بود.

برای تخمین جهت گرادیان درون ناحیه، یک هیستوگرام میان 64 مقدار از جهتگیریهای گرادیان (8 در 8) میسازیم و بزرگی آنها (64 مقدار دیگر) درون هر ناحیه را نیز محاسبه میکنیم. سپس HOG را برای هریک از این سلولها محاسبه میکنیم. در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد. یکی از مهمترین پارامترها در خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان توجه به روش شناسایی افراد است. مثلاً ممکن است یک خریدار به دنبال قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان باشد، اما در نهایت به چند برند خاص خواهد رسید که میتواند از بین آنها یک مورد را انتخاب کند. در صورتی که محدوده چاپ مد نظر شما نیست می توانید بعد از انتخاب محدوده چاپ از منوی Page Layout بخش Page setup گزینه Print Area و Set Print Area را کلیک کنید. نظر شما چیست؟

اگر سرعت را معیار قرار دهیم، HoG سریعترین الگوریتم به نظر میرسد و سپس طبقهبندی آبشار Haar و CNN قرار دارند. به جرئت میتوان گفت بکارگیری اين روشها، احتمال سوءاستفاده به کمترین مقدار ممکن و نزديك به صفر میرسد. این دستگاهها از اولین نسلهای دستگاههای حضور و غیاب دیجیتال به شمار میآیند. در چنین مواردی، این زاویه در دسته مناسب HOG اضافه میشود. اگر میخواهید تشخیص سریعی در ویدئوهای زنده خود داشته باشید پیشنهاد میکنیم از روش HoG استفاده کنید. در دستگاه های حضور و غیاب کارتی ، تشخیص هویت افراد به کمک کارت انجام میشود . نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن با محیطی ساده، زیبا و کاربرپسند دسترسی سریع به قابلیت های نرم افزار را برای شما فراهم می کند. CNN-ها انواع خاصی از شبکههای عصبی برای پردازش دادهها با فناوری شبه grid هستند. شبکههای عصبی کانولوشنی (CNN) شبکههای عصبی پیشخور (feed-forward) هستند که به طور عمده برای بینایی ماشین استفاده میشوند.


تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
بازدید : 1044
نویسنده : مهندس امنیت

در واقع، همه را با آی فون تنها پس از هر صورت زیر میتوانیم. دوربین مدار بسته در تشخیص چهره تنها چهره افراد را تشخیص داده و در حافظه ذخیره می کند و هیچگونه پردازش دیگری را روی تصویرانجام نمی دهد. در دستگاههای بیومتریک دو حافظه داریم. بهعنوان مثال شرکت تسکو (Tesco) از شرکت همای معروف خردهفروشی با نصب دستگاههای تشخیص چهره در جایگاههای سوخت در انگلستان نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند با توجه به جنسیت، سن و دیگر ویژگیهای بیومتریک برای کاربران مینماید. همچنین در هنگام ثبت هر تردد، دستگاه یک عکس به صورت خودکار ذخیره می کند و این عکس ها در آینده قابلیت دسترسی و بازخوانی دارند. مزیت اصلی دستگاه های کارتی کوتاه بودن زمان استفاده و هزینه پایین تر خرید و تعمیرات آنها نسبت به دیگر انواع است که استفاده از این دستگاه ها را برای سازمان های دارای پرسنل فراوان مناسب می کند. ارتباط مستقیم با نرمافزار «حقوق و دستمزد» و ارسال خودکار اطلاعات کارکرد به منظور محاسبه حقوق پرسنل، از دیگر مزیتهای کاربری این سیستم است.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

اين دستگاه داراي سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. امروز قیمت دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش از 1،460،000 تومان به بالا است. در گذشته فاصله قیمت دستگاههای حضور و غیاب کارتی با دستگاهای حضور و غیاب اثرانگشتی یا تشخیص چهره بسیار زیاد بود ولی امروزه به دلیل ارزان شدن تکنولوژی های جدید، این فاصله بسیار کم شده است. از سوی دیگر، امکان ورود اطلاعات به صورت دستی و غیر مکانیزه، برای سازمانهایی که از دستگاههای کنترل ورود و خروج خودکار استفاده نمیکنند نیز فراهم است. اگر شما نمی  نصب شده بر روی کامپیوتر شما و نمی خواهم آن را، شما می توانید Wondershare استفاده Dr.Fone برای iOS (آیفون Data Recovery. مقاله  حتی اگر دو چهره بسیار شبیه بهم باشند مجموعه اعداد ذخیره شده برای انها متفاوت است و اینجاست که سیستم های پردازش تصویر تفاوت بین چهره های افراد را تشخیص می دهند.



    1. امکان محاسبه حقوق و دستمزد و چاپ فیش حقوقی



    1. کاملا فارسی و منطبق با تقویم خورشیدی و یا میلادی



    1. اپلیکیشن حضور و غیاب تایم داکتر (Time Doctor)



    1. 2- قفل مگنت




کار با این سیستم بسیار راحت است و یادگیری آن نیز آسان است. از ويژگيهاي اين مدل، امكان برقراري ارتباط با كامپيوتر از طريق شبكه (TCP/IP) مي باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. در مدل Face 160 حتی امکان تشخیص چهره در محیط کاملا تاریک امکان پذیر است. 200 تن در ساعت سنگ شکن سنگ, قیمت سنگ آهن و, در سنگ شکن فکی با ظرفیت ۸۰ تن در . تفاوت قیمت دستگاه های موجود در بازار به خاطر کیفیت ،حافظه داخلی ، کشور سازنده ، و مدل های متفاوت در انواع دستگاها است. در نهایت در سامانه سما خلاصه کارکرد بصورت نموداری نمایش داده می شود که باعث درک بصری هر چه بیشتر کاربر از گزارش مربوطه می باشد.

بیشتر فعالیت فروشگاه نرم افزار حسابداری آیسان بر فروش نرم افزار های مالی وسخت افزار های مرتبط با حسابداری و فعالیت های شرکتی می باشد. به کار گرفتن نرم افزار بر سرورهای چندگانه دلیل دومی است که نرم افزارهای تحت وب برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. مخصوصا اگر خاطره خوبی از نرم افزارهای قبلی نداشته باشند. اگر نه، شما در حالت DFU. در حوزه حضور و غیاب استفاده از سامانه تحت وب توسط پرسنل سبب کاهش اتلاف وقت، حذف بروکراسی زاید و اعتماد پرسنل در استفاده از سیستم حضور و غیاب می گردد. یک سیستم جامع حضور و غیاب با ثبت زمان ورود و خروج افراد و صدور مجوز تردد از درب ها برای آن ها ، می تواند مدیران را برای نظارت موفق و کم هزینه بر روی کارمندان خود یاری نماید. در دستگاه های اثر انگشتی شخص نمیتواند الگوی اثر انگشت ها را حدس بزند و یا تشخیص دهد اما در دستگاه های دیگر میتوان رمز عبور را حدس زد .

سیستم حضور و غیاب تحت وب

سپس تصویر حاصل به نام تصویر probe با تصویر چهره مقایسه و در مدت زمان بسیار کوتاهی شناسایی انجام می شود. استفاده از این نمایشگر به دلیل وضوح خوبی که دارد، بسیار ساده تر است. به همین دلیل سیستم حضور و غیاب اطلس بصورت کاملا تحت وب طراحی و تولید گردیده است. اگر (به هر دلیل) بهبود استاندارد کار نمی کند برای شما را به دستگاه خود را به شرایط کار، DFU شما کمک ممکن است. اگر آن هنوز چیزی را منعکس نمی کند، سعی کنید به قدرت و دکمه صفحه اصلی در همان زمان در حالی که برای, را فشار دهید تا لوگوی اپل سفید بر روی صفحه می بینید. نیاز به تایپ چیزی داری؟ در حوزه اتوماسیون حضور و غیاب و کنترل تردد این شرکت افتخار دارد با ارائه ده ها مدل سخت افزار به همراه چندین نسخه ی نرم افزار، پاسخگوی انواع نیاز مخاطبان خود در سراسر ایران باشد.


تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
بازدید : 721
نویسنده : مهندس امنیت

این دستگاه نسل جدید سری دستگاه های حضور و غیاب قدرتمند Biostation می باشد . نیاز ندارد که این مسئله نیز از نظر اقتصادی بسیار به کسب و کارها کمک می کند. در این قسمت سؤالاتی که به دفعات توسط بازدید کنندگان در بخش نظر سنجی مطرح شده ، به شکل سؤال و جواب در اختیار کلیه مراجعه کنندگان قرار می گیرد. به شما امکان می دهد تا هزینه های مرخصی، روزهای تعطیل یا زمان پرداخت را پیگیری کنید. بی آن که سرش را برگرداند، گفت: “امروز نمیشه تحملت کرد شازده. گفت: “آره، دیگه. امروز فرق میکنه. مرد گفت: “اینو برو به یکی دیگه بگو، نه به من. میخوام بگم دیگه کسی با من نمیره. خوزه مضطربانه گفت: “ من هیچ وقت خیال نداشتم کسی رو بکشم. خوزه گفت: “ساعت درست شیش ضربه زد، شازده. گفت منبع مقاله : “شوخی نمیکنم، شازده. گفت: “اگه این ساعت یه دقیقه عقب باشه من رگ دستَمو میزنم.

  • داراي باتري پشتيبان داخلي (Back up )
  • دکمه ویرایش را کلیک نمائید
  • دستگاه حضور و غیاب
  • گیت کنترل تردد الکترونیکی دو پایه (3)
  • دستگاه حضور و غیاب کارتی
  • تعمیر سنسورهای انواع دستگاه حضور و غیاب

از بیست دقیقه پیش. آخه چه فرقی میکنه، ده دقیقه کم تر یا ده دقیقه بیشتر. به نظر می رسد ما به سرعت در حال پیشرفت به سمت آینده­ای هستیم که در آن سفرهوایی نه تنها از گذشته ایمن تر باشد، بلکه راحت تر از هر دوره در تاریخ است. زن در نگاه اول به نظر رسید که هاج و واج شده. ما تنها میخواهیم مواردی را ثبت کنیم که شیء مورد نظر وارد فریم شده و از آن خارج شده است. معمولاً کسب و کارهایی از ساعتهای ثبت ورود و خروج بیومتریک استفاده میکنند که نگران ثبت دقیق زمانها توسط کارمندان خود هستند. پیش از آنکه وارد لایههای عمیق این تکنولوژی شویم مهم است که روند کار این فناوری را بفهمیم. فناوری تشخیص چهره، قادر است شکاف میان داده های آنلاین و فروشگاه های آفلاین را پرکند. واقعا فعالیت در این سایت را به تمام افراد علاقمند به فعالیت در بازار کار آنلاین توصیه می نمایم .

دستگاه حضور و غیاب انگشتی

داشبورد این نرم افزار مجموعه ای کامل از امکاناتی که مورد نیاز مدیر سامانه می باشد را به سادگی در اختیار وی قرار می دهد. درابتدا نیازهای مجموعه خود را روی کاغذ بنویسید و اولویت بندی نمائید. از راهکارهای موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات مذکور ، بهره گیری از یک نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک می باشد تا بخشی از این بار را از دوش معاونین بردارد. شرح ذیل معرفی می نماید : دستگاه حضور و غیاب سری W7 : • . دستگاه ST-Face 120 حضور و غیاب با تکنولوِژی تشخیص چهره.. حذف کارتهای شناسایی، پرسنلی، بانکی، بلیت و پاسپورت با استفاده از سیستم تشخیص چهره. چهره یک شخص نه تنها یک جسم سه بعدی است، بلکه یک جسم غیر جامد نیز می باشد. روش انتقال اتوماتیک اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به کامپیوتر نیز به دو روش انجام می گیرد. در این قسمت از آموزش در خصوص اتصال دستگاه حضور و غیاب به نرم افزار نکاتی را خدمت دوستان ارائه میکنیم.

خیال میکنی با یه میلیون پزو هم باهات میآم؟

ناصر ماشین آلات باید بهترین انتخاب شما باشد، که می تواند شما را با کیفیت بالا و با دقت بالا نصر متوسط سنگ شکن ارائه دهد. در این مقاله، روش جدیدی برای تشخیص خودکار حالات چهره با استفاده از ویژگیهای شبکه عصبی کانولوشنی عمیق (DCNN) ارائه شده است. خوزه سپس مثل بچه ای که ناگهان تمام اسرارش را فاش کرده باشد، با ترسی آشکار و حاکی از شرم، سرخ شد، گفت: “ امروز انگار سیمهات قاطی کرده، شازده. زن گفت: “ همین موضوع یه میلیون پزو. “ هیچ زنی نمیتونه وزن تو رو تحمل کنه، حتی با یه میلیون پزو. خیال میکنی با یه میلیون پزو هم باهات میآم؟ زبان بدن و ارتباط غیرکلامی را با چه هدفی یاد بگیریم؟ ” باز نگاهش را به خیابان دوخت و به تماشای عابران شهری که داشت تاریک میشد مشغول شد. سپس چشم به او دوخت. مرد به او نگاه نکرد. مرد گفت: “ تو رو پات بند نیستی، جونم.


تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1398
بازدید : 1079
نویسنده : مهندس امنیت

در دنیای دیجیتالی امروز با پیشرفت دانش و تکنولوژی و افزایش نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. پلک فوقانی بالا میرود و پلک تحتانی منقبض شده اندکی رو به پایین متمایل میشود. اشتباه بسیار رایج ایرانیان در تلفظVوWدر انگلیسی" انیمه ناروتو شیپودن قسمت 64 آهنگ ننگ به نیرنگ تو از امیر تتلو Days of the week with correct pronunciation /روزهای هفته در انگلیسی، با تلفظ در عبارتهای مختلف برای سپاسگزاری در انگلیسی (در مواقع رسمی و غیر رسمی)" اتحاد مردم منطقه مکالمه انگلیسی مورد نیاز در سالن انتظار فرودگاه" ارتباط و تاثیر بالا رفتن سن در یادگیری زبان" کلیپ شهید سردار قاسم سلیمانی همراه با مداحی میثم مطیعی اولین مصاحبه ارسلان مطهری با پیراهن استقلال نشست مطبوعاتی حمید استیلی پیش از بازی ازبکستان خلاصه والیبال ایران 3 - قزاقستان 0 (انتخابی المپیک) سریال عاشقان ماه | قسمت هفتم | زیرنویس فارسی لحظه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین در شهریار تهران خیلی باحاله در کنار جنازه ام برایم شهادت دهید ● وصیت حاج قاسم سلیمانی آهنگ واقعی لیدی باگ بزور پیدا کردمش لایک-لایک مانکن طرح اقتصادی دوره کوتاه مدت سودده، قبل از راه اندازی مزرعه تان خواستگاری فرزاد فرزین 3 نقطه رو بزن فردین بازی کلیک / قسمت 2/ مس شدممممممم نصب کروز کنترل ، لیمیتر سرعت و دزدگیر کدینگ برلیانس سری 300 اتومات چند دقیقه با سلطان بیلیارد جهان کلیپ زیبا و شاد - دوستان کسی میتونه معنی کنه خیلی زیباست صافکار جادویی خودرو اجرای آهنگ لاو استوری ویولون سل در خیابان نعمت الله آغاسی فلسفه ی زندگیه کی اینجوریه ؟

  • آیا دارای ثانیه شمار می باشد؟
  • ورود و خروج پرسنل به صورت دقیق چک می شود
  • چرا توتکو؟
  • گیت کنترل تردد الکترونیکی شیشه ای (11)
  • امکان گرفتن خروجی jpeg برای ویرایش در فتوشاپ

جلسه24 کاجستان2 چالش آسمر پیتزا سریال پایتخت 1 -قسمت 11 ساخت ایران اهو پیس.نی سفید 2 سریال پایتخت 1 -قسمت 12 سریال پایتخت 1 -قسمت 113 سریال پایتخت 1 -قسمت 14 آیا روش های جراحی نیمه تهاجمی عوارضی دارند؟ روش DRMF به عنوان روشی برای تشخیص اشیای روی چهره به شکل مجزا مورد استفاده قرار می گیرد. وزارت امنیت داخلی آمریکا پیشبینی میکند که تشخیص چهره تا سال ۲۰۲۳، برای ۹۷ درصد از مسافران مورد استفاده قرار میگیرد. هفت احساس پایه خود را چگونه در چهره نشان میدهند؟ بهطور روزافزون، فرودگاههای آمریکا نیز این تکنولوژی را بیش از پیش در محلهای بازرسی امنیتی خود به کار میبرند. بنابراین با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره، میتوان مانع از وقوع جرائم شد. تکنولوژی تشخیص چهره، چگونه کار می کند؟ همچنین مشکلاتی وجود دارد که باعث عدم کارایی این تکنولوژی میشود؛ از جمله زمانی که فرد ظاهر خود را تغییر دهد یا زاویه دوربین مناسب نباشد و این مسائل باید حل شود.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

و شرکتهایی که از تبلیغات جهتگیریشده استفاده میکنند باید پاسخگو باشند. به علاوه پشتیبانی دستگاه از زبان فارسی و راهنمای صوتی فارسی، آن را به گزینه بسیار مناسبی برای استفاده از مجموعه ها و سازمان های درون کشور تبدیل کرده است. چرا که در اینگونه سیستم ها اطلاعات بر روی سرورهایی خارج از سازمان شما ذخیره و پشتیبانی می شود. از زمانی که تشخیص چهره همانند یک ابزار قدرتمند تصدیق هویت عمل می کند، به نظر می رسد احتمالا در نهایت، اسکن چهره، به صورت کامل جایگزین کارت های خود پرداز شود. یکی از مهمترین مزایای تکنولوژی تشخیص چهره، ایمنی و امنیت آن است. تکنولوژی تشخیص چهره « A.I.Bar» در کافهها بدینصورت است که مشتریان زمانی که به محل نزدیک میشوند، چهره آنها را شناسایی میکند و سپس در نوبت قرار میدهد؛ بدین ترتیب معطلی آنها کمتر میشود. دستگاه حضور و غیاب zk102 درکمتر از یک ثانیه کار شناسایی را انجام می دهد و دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد .

با توجه به مطالعات انجام شده، فرهنگهای آسیایی در هنگام تفسیر حالات صورت بیشتر متکی به چشم و حرکات چشم در صورت هستند، اما فرهنگهای غربی بیشتر بر روی ابرو و دهان متکی هستند. چون تعداد احساسات بسیار بیشتر از هفت مورد است. بررسی کنید که دستگاه مورد نیاز شما باطری دارد یا نه؟ 3. عدم نیاز به همراه داشتن مدارک شناسایی توسط مشتریان بانکی. یعنی باید ۱۰۰ میلیون نقطه را ذخیره کرد که این کار به حدود ۰٫۸ گیگا بایت حافظه نیاز دارد! سوأل کنید که نرم افزار رایگان یا پیشرفته مورد نظر بصورت دائمی است و یا دارای لایسنس یک ساله است و پس از یک سال باید دوباره هزینه بپردازید؟ تمامی اطلاعات, خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی دریافت و با ذکر منبع نمایش داده می شوند و بی بلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آنها ندارد . چگونه صفحه گوشی را به صورت بی سیم روی لپ تاپ و تلویزیون نمایش دهیم؟

قیمت دستگاههای حضور و غیاب

زمانی که شما عکس خود را در فیسبوک بارگزاری میکنید، این پلتفرم بهطور خودکار، صفحه و نام افرادی که در عکس حضور دارند را در عکس برچسبگذاری میکند. تا زمانی که این مشکل برطرف نشود، نگرانیها برای عدم تشخیص هویت مردم با این تکنولوژی وجود دارد. تشخیص و تعیین هویت از تصاویر به عنوان یکی از شاخه های هوش مصنوعی می باشد که با رشد تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری و پیشرفت در عرصه طراحی الگوریتم، وارد عصر جدیدی شده است. پیشنهاد متمم این است که علائم چهره را صرفاً به عنوان یک کانال ارتباطی غیرکلامی، برای درک بهتر طرف مقابل و عمیقتر کردن گفتگو بهکار بگیرید و آن را ابزاری برای تقویت هوش هیجانی بدانید. در بحث ریزحالتهای چهره هم، به علت اینکه گوینده و مخاطب، همگی به خوبی میدانند موضوع صحبت چیست، چه در انگلیسی و چه در فارسی، این دو واژه کمابیش به جای یکدیگر بهکار میروند.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

مزایای آن همان جلو گیری از سوء استفاده است و اینکه اگر اثر انگشت آسیب ببیند هم مشکلی ندارد و همچنین احتمال انتقال بیماری و ویروس را هم به خاطر اینکه تماسی با فرد ندارد از بین می برد. 3- روش ارتباط: همانطور که پیش از این گفته شده دستگاه حضور و غیاب وطیفه ثبت ترددها را بر عهده دارد و جهت انجام محاسبات، می بایست اطلاعات ترددها به نرم افزار حضور و غیاب انتقال یابد. در این مطلب موضوعات مختلفی در رابطه با نقاط ضعف تشخیص چهره گفته شد که با استفاده از روشهای جدید تا حدی برطرف میشوند. چرا که مسئله کنترل تردد دانش آموزان از موضوعات حساس مدارس می باشد که دغدغه ای هم برای معاونین مدارس و هم برای والدین دانش آموزان می باشد. مورد منفی دیگر در خصوص این تکنولوژی، مسائل موجود در ذخیره اطلاعات حساس فرد است. از دیگر نرم افزارهای حضور و غیاب آنلاین، نرم افزار تحت وب پالیزافزار است که دارای امکان تعریف ناحیه تردد، محل های خدمت و دستگاه های فعال می باشد. در این دستگاه شما می توانید تا 10 اثرانگشت را برای یک شخص تعریف کنید.


تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 673
نویسنده : مهندس امنیت

محاسبات نرم افزار بر اساس این تایم کاری خواهد بود. هر فرد کارت مخصوص به خود را داشت که با وارد کردن کارت درون دستگاه و فشردن اهرمی که برای چاپ ساعت تردد بر روی آن تعبیه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت می­ رساند. همچنین برخورداری از قابلیت زمانبندی دسترسی ها، امکان تردد افراد در زمان های خاصی در طول روز یا هفته و محدود کردن آن در زمان های دیگر را فراهم می کند. این قابلیت به نرم افزار دستگاه و روشهای اسکن مشخصات هویتی بستگی دارد. دستگاه حضور و غیاب اسکن تهیه شده از اثر انگشت فرد را با اثر انگشت های موجود در پایگاه داده مقایسه می کند. … ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و پرسنل هتل مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . مقاومت بالا نیز در طراحی آن فراموش نشده و برای ساخت بدنه دستگاه از مواد پلاستيك بسيار مقاوم و آنتي استاتيك استفاده شده است .

قیمت دستگاه ساعت زنی کارتی

در نهایت، امروزه دستگاه های کارت ساعت زنی حضور و غیاب بیومتریک نیز وارد بازار شده اند. سیستم شناسایی چهره، یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت هر فرد را بر اساس ویژگیهای او تشخیص داده و تایید می کند. در سیستم های حضور و غیاب چه کسی هستید ” در واقع به دنبال شواهد فیزیکی بیومتریک نظیر اثر انگشت است تا هویت وجود شما در محل کار تایید شود. معایب : از معایب این روش می توان به کند بودن آن اشاره کرد ، هم چنین در صورت زخمی شدن انگشت فرد امکان تشخیص وجود ندارد و امکان انتقال بیماری با این روش هم بسیار زیاد است. اگر شما هم به دنبال دستگاه حضور و غیاب پردازش تصویر با قیمت مناسب و امکانات کامل هستید ، دستگاه مدل NP586 بهترین انتخاب برای شماست. 3- زمان انجام پروژه بسیار بسیار مهم است و اگر از زمان مشخص شده بیشتر شود، کار از شما تحویل گرفته نمیشود و هیچ مبلغی هم آزاد نمیشود.



    • کارتخوان بدون تماسRFID (/125kHz)



    • 4 ماه پیش



    • گیت کنترل تردد الکترونیکی دو پایه



    • Dmz با استفاده از دو فایروال



    • کلید مرخصی



    • صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی



    • ظرفیت تردد و ظرفیت ثبت کاربر




این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه حتما هزینه انجام کار را دریافت می کنید. از لحاظ روش شناسایی می توان به روش های مختلف بایومتریک و غیر بایومتریک اشاره نمود. ثبت اطلاعات مدنی، هویت ملی، رای­ گیری و کنترل مرزها از پروژه­های معمولی هستند که به شناسایی هویت نیاز دارند. سیستم دستگاه های حضورو و غیاب دارای روش های شناسایی عنبیه چشم , تشخیص چهره , اثر انگشت , کارت آر اف , بارکد و رمز است. سیستم و نرم افزار حضور و غیاب چیست؟ منظور از کلمات کلیدی چیست؟ در صورتی که نیاز به لایسنس از یک کتابخانه یا ابزار خاص وجود دارد، قبل از استفاده بایستی اعلام شود و بررسی شود که آیا امکان خرید آن وجود دارد یا نه. در این قسمت نیز دسترسی به خصوصیت های فعال برای محصول و مقادیر پارامترهای آن، وجود دارد. لذا تمامی مدل های دستگاه حضور و غیاب zkteco به صورت تک فروشی نیز به مشتریان و همکاران محترم ارائه میگردد. البته محدودیت ظرفیت ذخیره ماژول تشخیص چهره را نیز در نظر داشته باشید.

دستگاه ساعت زن

مثلا اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه اینجا کلیک کن  ۵٫۰۰۰ نمونه باشد و شما بخواهید از هر شخصی دو نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از ۲٫۵۰۰ نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید. مدلهای مختلف دستگاه حضور و غیاب در تعداد ترددهای قابل ذخیره سازی محدودیت دارند. سه گزینه پرکاربرد درخواست مرخصی، درخواست مأموریت و درخواست جابجایی شیفت، در بالای نمودار وجود دارند که به راحتی می­توان هر کدام از این سه عملیات را، در صورت نیاز انجام داد. در پایان دوره برای پرداخت حقوق و دستمزد در فرآیند دستی ، نیازمند جمع آوری کارت های زمان است زمان لازم برای انجام این کار برای کل سازمان می تواند بسیار خسته کننده باشد. که در نرم افزار حضور و غیاب تهیه می شود، باید به نحوی در نرم افزار حقوق و دستمزد وارد شده و پس از انجام محاسبات مورد نظر، حقوق و دستمزد پرسنل مشخص گردد.

اگر توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران رو داری می تونی اقدام به کسب در آمد از پارسکدرز کنی. شما در آی تی بازار می توانید پایین ترین قیمت کالاهای دیجیتال مانند انواع دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم را از بین تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان اصلی و نمایندگان فروش دریافت نمایید. امکان اعمال سقف و کف بر مرخصی های قابل انتقال به ماه و یا سال بعد . در این پنجره شما می توانید قوانین تعطیلات و مرخصی را تنظیم کنید. اگر Microsoft Windows Installer نسخه ۳٫۱ در فرآیند نصب ارائه نشود، لطفا وصله ارتقا دهنده متناظر با سیستم را در پوشه “Windows Installer” یافته و آنرا نصب و دوباره سعی کنید. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. افزایش رضایت کارکنان : استفاده از دستگاههای حضور و غیاب به همراه نرم افزار حضور و غیاب کارکنان را خوشحال تر می کند زیرا سبب پرداخت به موقع و دقیق می شود. درون این دستگاه وسیله ای تعبیه شده بود که قادر به ثبت زمان بر حسب دقیقه بود؛ به طوری که زمان حضور و غیاب پرسنل به صورت دقیق تر به ثبت می­ رسید.

دستگاه ساعت زنی انگشتی

هر دانش آموخته می تواند به صورت ماهانه (یا بر اساس تنظیم و دلخواه آموزشگاه) فیش کارنامه خود را به صورت اتوماتیک و هوشمند تنها با نگه داشتن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب دریافت نماید. هر دانش آموخته می تواند در بازه زمانی غیر کارتزنی، با نگه داشتن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب کارنامه روزانه خویش را مشاهده نماید. پروسه چاپ فیش کارنامه ها برای افراد کاملاً خودکار بوده و نیاز به کار با هیچ دستگاهی توسط فرد نمی باشد. دستگاه حضور و غیاب کارتی و اثرانگشت با امکانات منحصر به فرد و قیمتی مقرون به صرفه نسبت به … نوشته شده در درب بازکن اثرانگشتی Nazer, درب بازکن ها. همچنین دقت نمایید چنانچه در زمان خرید، نسخه رایگان نرم افزاری برایتان ارائه می گردد، بررسی نمایید که تمامی امکانات مورد نیازتان را دارا باشد. علاوه بر امکانات فوق امکانات نرم افزار حضور و غیاب Bace جهت مدیریت تردد دبیران معلمان و اساتید محترم ارائه میگردد. این فرایند دارای نقاط ضعف بسیاری بود؛ گاهی اوقات کارکنان فراموش کرده اند که در زمان درستی وارد سیستم شوند و مواردی وجود دارد که کارمندان از سیستم سوء استفاده می کنند و ورودی های نادرست را ارائه می دهند.


تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 646
نویسنده : مهندس امنیت

به دلیل اهمیت بسیار زیاد داده های نرم افزار حضور و غیاب، باید امکان پشتیبان گیری از اطلاعات هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار با قابلیت تنظیم زمان بندی وجود داشته باشد. در مقابل سازمان های متوسط و بزرگ به دلیل تعدد پرسنل و اهمیت امنیت اطلاعات در آن ها به اپلیکیشن اندروید متصل به دستگاه های حضور و غیاب با نرم افزارهای پیشرفته نیاز دارند. به همین دلیل حتما قیمت ها را مقایسه کنید. فروش و پخش عمده سیستم های کنترل دسترسی کارتی، اثر انگشتی و تشخیص چهره و لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب. این قابلیت می تواند بر قیمت دستگاه کنترل دسترسی اثر بگذارد. کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز مناسب، باید امکان کنترل رفت و آمد کارکنان و حضور ایشان را در بخش های مختلف سازمان فراهم کند و بر روی تمامی ویندوزها قابل نصب باشد. 1- بخش های مدیریت منابع انسانی: اگر شما به دنبال یک برنامه جامع مدیریت منابع انسانی می باشید بهتر است به راهنمای خرید برنامه های مدیریت منابع انسانی نگاهی بیاندازید.

ماشین آلات سنگ cnc - کنترل افزار تبریز.

بخش اول با ابزارهای سختافزاری و بخش دوم با ابزارهای نرمافزاری مدیریت میشود. شهرداری تبریز به ۱۱ منطقهٔ مستقل شهری تقسیم شده و جمعاً مساحتی بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر مربع را شامل میشود. ماشین آلات سنگ cnc - کنترل افزار تبریز. سنگ زنی کف تخته سنگ و ماشین آلات برای پرداخت . در مقیاس کوچک ماشین آلات سنگ شکن فلز . صفحه نمایش این دستگاه رنگی بوده و زمانی که تردد شخص ثبت می شود، عکس و مشخصات وی (که قبلا به دستگاه ارسال شده است) به روی صفحه به نمایش در می آید. فناوری RFID: که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد، ورود و خروج افراد استفاده می شود. تفاوت انواع مدلهاي گيتهاي ورود و خروج در نوع كاربري و مكان مورد استفاده مي باشد. برای روزهایی هم که ترددی برای فردی ثبت نشده باید یکی از حالات مرخصی، مأموریت، غیبت و یا تعطیل در نظر گرفت و محاسبات را با توجه به قوانین هر یک از این حالات انجام داد. منبع مقاله در نسخه ویندوزی نرم افزار باید امکان تعریف و ثبت انواع مرخصی و مأموریت وجود داشته باشد.

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب

سنسورهای نوری دارای معایبی نظیر عدم شناسایی اثر انگشت تقلبی، عدم امکان شناسایی اثر انگشت های خیس، چرب، جوهری، کثیف و آلوده هستند که این معایب در سنسور های پلیمری بر طرف شده است. به عنوان مثال در شرایط عادی از ساعت های حضور غیاب اثر انگشتی استفاده می شود که به منظور شناسایی افراد با اثر انگشت چرب، کثیف و آلوده می توان از ساعت های حضور غیاب با سنسورهای پلیمری استفاده کرد. به این صورت که پرسنل می توانند قبل از ثبت هر درخواستی (مرخصی یا مأموریت)، از طریق ارسال پیام نظر مدیر خود را بپرسند و بعد از در نظر گرفتن شرایط درخواست خود را ثبت کنند. برخی از دوربین مداربسته توانایی تشخیص چهره را دارند که آنها را دوربین مداربسته تشخیص چهره مینامید که وظیفه آن تشخیص چهره میباشد و چهره های خاص می توانند برای ارسال یک هشدار در هنگام تشخیص ثبت شوند. و یا در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور غیاب تشخیص چهره می توان استفاده کرد.

  • امکان ثبت 50000 تردد
  • نظارت بر کارمندان سیار از طریق جی پی اس
  • الگوریتم پیشرفته تشخیص چهره
  • چگونه یک مقاله خوب در سایت قرار دهیم؟
  • درمان طبیعی خروپف با 10 ماده غذایی
  • دارنده تمامی استانداردهای جهانی مرتبط
  • یک مجموعه کوچک از ویژگیها را انتخاب کنید

امروزه شرکتهای بزرگ و کوچک، دولتها، سازمانها و ادارات فراوانی از نرمافزارهای حضور و غیاب استفاده میکنند. میخوام بگم، یادت باشه که من از ساعت پنج و نیم این جا بودم. زن گفت: “ که گفتی مردی رو که با من رفته باشه میکشم. گفت: “اگه این ساعت یه دقیقه عقب باشه من دستَمو میزنم. نکته مهم : برای نصب و استفاده از قابلیت های نسخه تحت ویندوز نرم افزار حضور و غیاب حتما باید دستگاه ساعت زنی و حضور و غیاب (از جمله تشخیص چهره، اثر انگشتی و یا حتی کارتی) تهیه شود. یک نرم افزار تحت وب کارآمد باید امکان ارتباط با اکثر دستگاه های ساعت زنی و حضور و غیاب معتبر داخلی و خارجی موجود در بازار را داشته باشد. دستگاه تشخیص چهره فیس استیشن با یک ساختار ارگونومیک خاص به شکلی ساخته شده است که عملکرد بی نظیری را جهت استفاده برای کنترل تردد و دستگاه حضور غیاب مجموعه های کوچک و بزرگ ارائه می دهد .


تاریخ : جمعه 18 بهمن 1398
بازدید : 961
نویسنده : مهندس امنیت

منظور از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ سایت مپ چیست؟ نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای حجم 1.2 گیگ می باشد و نمی توان لینک دانلود آن را در سایت قرار داد لذا به صورت لوح فشرده برای مشتریان ارسال می گردد. به راحتی اطلاعات مربوط به پرسنل را در نرم افزار ثبت کنید و فیشهای حقوقی را با تمام جزئیات لازم بصورت ماهانه ثبت، چاپ و بایگانی نمایید. در قسمت تاریخ و ساعت بازه زمانی مورد نظر را انتخاب کنید. در این پنجره شما می توانید نام و لوگوی شرکت را به نرم افزار اضافه کنید. 1- در بدو استخدام آیین نامه ها و مقررات مربوط به ساعات کاری و ورود و خروج را به کارکنان گوشزد کنید. دستگاه حضور و غیاب معمولا امکان عملکرد به عنوان دستگاه کنترل دسترسی را نیز دارد. به طور کلی هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به عواملی همچون قیمت، تعداد پرسنل، تکنولوژی، مکان استفاده و نرم افزار حتما دقت داشت . کلیه دستگاه دارای یک سال گارانتی و نرم افزار حضور و غیاب پایه می باشد. دستگاه حضور و غیاب جهت مدیریت ورود و خروج پرسنل و کنترل تردد آنها می باشد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این دستگاه که روشی خلاقانه برای حضور و غیاب است، بر اساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم طراحی شده است. این دستگاه حضور و غیاب به قابلیت های تشخیص چهره، شناسایی از طریق اثر انگشت، تعریف کلمه عبور و تشخیص کارت مغناطیسی مجهز است و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. صرفه جوی در وقت و هزینه: با وجود این دستگاه دیگر نیاز به نیروی اضافی برای کنترل ورود و خروج کارکنان نبوده و این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ورود و خروج خود را ثبت کند. چه مواردی را در خرید سیستم حضور و غیاب پرسنل باید در نظر گرفت؟ دستگاه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به وسیله ی آن بتوان تردد ورود و خروج پرسنل را کنترل کرد. دستگاه حضور غیاب T21F به گیره و جایگاه پلاستیکی مجهز شده که نصب آسان آن روی پایه و دیوار را فراهم میکند. در حالت کلی امکان ذخیره 5000 اثر انگشت در این دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی وجود دارد.



    • امکان تعریف دوره های کاری غیر ماه به اندازه دلخواه



    • پورت اشتباه وارد شده باشد



    • 1- قفل برقی



    • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان



    • سازگاری با موبایل



    • 9- شرایط و نحوه فسخ قرارداد



    • 1- روش هایی بر پایه ی خصوصیات ثابت




با توجه به توضیحات بالا، هرکسی که بتواند یک کپی از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هک کردن دستگاه حضور و غیاب خواهد بود. یکی از مشکلات عمده مدیران و صاحبان کسب و کار در تمامی شرکتهای بزرگ و کوچک، بی نظمی کارکنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل کار است. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار  اد Fara Af 490w از دوربین جهت ثبت تردد برخوردار است و به طور کامل به شما اجازه می دهد تا تمام ورودها و خروج ها را به صورت تصویری ذخیره نمایید. اکنون که ویژگی قفل چهره را فعال کردید سعی کنید قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. برخلاف اکثر دستگاههای حضور غیاب، در این مدل پیکربندی شبکه بهآسانی انجام میشود؛ بهمنظور پیکربندی بایستی ابتدا به قسمت ” تنظیم ارتباط” رفته و اطلاعات درخواستی ادامه دهید را وارد کنید. نوع تشخیص و ثبت ورود و خروج پرسنل در دستگاه از سه طریق اثرانگشت ، کارت و رمز و یا ترکیب این حالات امکان پذیر است. دستگاه با ظرفیت 1000 عدد اثرانگشت و ظرفیت ثبت 100000 تردد ، می تواند با سرعتی کمتر از 1 ثانیه تردد پرسنل را تشخیض و ثبت نماید. علاوه بر این با گفتگوی مستقیم این نکته را به کارکنان گوشزد می کنید که حضور به موقع در محل کار برای شما اهمیت بسیاری دارد. اگر قصد خرید یک دستگاه حضور و غیاب ارزان اما با کیفیت را دارید، این مطلب را دنبال کنید.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

ظرفیت ذخیره سازی بالای این دستگاه سبب می شود که کارایی بالایی در مجتمع ها و ساختمان های بزرگ داشته باشد. برای استفاده از این ترفند اینستاگرام به صفحهی پروفایل خود رقته و روی علامت بوکمارکی که در گوشهی سمت راست منوی بالای عکسهایتان قرار دارد کلیک کنید. بعد از انتخاب محل قرارگیری دستگاه، نسبت به موقعیت جایگاههای پلاستیکی در قسمت پشتی دستگاه و بهوسیلهی رولپلاک، میتوانید آن را به هر سطحی نصب کنید. هیچ فرد برجسته و موفقی بدون تلاش برنامه ریزی و هدف گذاری نتواسته به مراتب بالای موفقیت برسد.پس اگر ابتدای کتر هستید از تجربه و سبک زندگی بزرگان حتما استفاده کنید و آن ها را الگوی خود قرار دهید. دارای صفحه نمایش حساس، حرارتی و گرمایی گوریلا گلس که کافیس انگشتان شما تاچ این ساعت مچی هوشمند را لمس کند تا متوجه عملکرد خوب و بالای آن شوید. صاحبان برخی مشاغل در برابر این بی نظمی ها انعطاف پذیرند.


تاریخ : جمعه 18 بهمن 1398
بازدید : 447
نویسنده : مهندس امنیت

آمازون برای فناوری 'تشخیص چهره' قانون وضع میکند شرکت "آمازون" در حال تهیه قوانینی برای تنظیم فناوری تشخیص چهره است. دوربین متحرک دستگاه می تواند حرکت کرده و خود را با زاویه ایستادن فرد تنظیم کند. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. تفاوت دستگاه حضور و غیاب به کار رفته در سیستم حضور و غیاب مدارس توانا با دیگر نرم افزارهای موجود در بازار در کاملاً اتوماتیک و هوشمند بودن آن و ارسال SMS لحظه ای آن می باشد. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. این نرم افزار علاوه بر تشخیص چهره حاوی بخش های مکمل کننده ی دیگری نیز است که در صورت تمایل می توان بخش درخواست رمز عبور را نیز به ان اضافه کرد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد.

دستگاه حضور غياب اثر انگشتي

فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. بدین ترتیب امکان تشخیص چهره زنده از دست میرود. شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . با سیستمهای بسیار موجود در بازار، دانستن اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است، کمی دشوار میشود. گوگل پیکسل ۴ از سیستم تشخیص چهره بهره خواهد برد گوگل بهتازگی از وجود قابلیت تشخیص چهره و پروژهی سالی در پیسکل ۴ خبر داده است که رقیبی برای FaceID اپل محسوب میشود. به علاوه، سرور این نرم افزار به عنوان یک ابزار قدرتمند مارکتینگ با قابلیت شمارش افراد و استخراج اطلاعات سن و جنس آنها عمل می کند. اتوماسیون تحت وب My Time به صورت اختیاری به همراه نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نسخه T5-Web قابل ارائه می باشد.



    • ظرفیت ثبت اثر انگشت تا 1000 انگشت



    • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • دارای پایگاه داده SQLSERVER -ACCESS))



    • گزینه های ردیابی زمان انعطاف پذیر



    • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد



    • 6 اضافه کار



    • 11- نظر سنجی



    • 4- قرارداد کار آزمایشی




از نظر ظاهری دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل  به سه بخش تقسیم شده است. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. مرحله 3. وقتی گذشت 10 ثانیه رها دکمه قدرت در حال حاضر اما نگه داشتن خانه دیگر 10 ثانیه فشار. استاد پناهیان به وب سایت  : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال منافعش نیست؛ احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟

ساعت زن انگشتی

وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بوددر زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. لذا این سؤال مطرح میشود که آیا واقعا راه رشد اخلاقی انسان این است که از ضوابط حقوقی فاصله بگیرد؟ تشخیص چهره استفاده میشود. بدین ترتیب مجموعهای از طبقهبندیهای ضعیف با هم ترکیب میشود تا یک مدل گروهی دقیق را تشکیل دهند. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است.


تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 445
نویسنده : مهندس امنیت

Wi-Fi : با استفاده از امکان Wi-Fi در دستگاههای حضور غیاب، مدیران می توانند به صورت آنلاین با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمایند. بعد از انتخاب نام روی گزینهی Done کلیک کنید. درواقع میتوان گفت احتمال اینکه شخصی دوست مشترک با شما داشته باشد بسیار زیاد است و شما با مشاهده لایکهای افرادی که فالو کردهاید میتوانید این دوستهای مشترک را پیدا کنید. مطلب دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و مزایا و معایب آن میتواند در این حوزه اطلاعات بیشتر و دقیقتری را در اختیار شما قرار دهد. برای تنظیم ترتیب فیلترها، انگشت خود را روی ۲ خط خاکستری رنگ کنار فیلتر مورد نظر قرار دهید و آن را به جایگاه مورد نظر خود بکشید. برای مخفی کردن فیلترها هم کافی است که روی تیک کنار فیلتر بزنید و آن را از حالت انتخاب خارج کنید. دوربین تشخیص چهره به کاررفته در این دستگاه، آخرین نسل از دوربین های ZK می باشد که در کنار LED های مادون قرمز، قابلیت دید در شب (نور کم) بسیار خوبی را برای دستگاه MB360 به ارمغان می آورد. سپس روی Add to Collection کلیک کنید و از لیستی که باز میشود هر تعداد از عکسهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین از این به بعد میتوانید عکسهای موردعلاقه و مرتبط را در این مجموعه ذخیره کنید.

قیمت دستگاه حضور و غیاب کارتی

شما میتوانید از این اپلیکیشن بخواهید هر زمان که فرد محبوبتان پُستی را به اشتراک گذاشت به شما اطلاع بدهد. هنگامی که شما فکر می کنید خود دستگاه یخ زده است، آیا حد نگران و فقط یک لحظه صبر کنید. برای این کار روی عکس بزنید و سپس روی نام کاربری خود زده و گزینه «Show on My Profile» را انتخاب کنید. برای قرار دادن گوشی در حالت Flight Mode در آیفون و آیپد: منوی پائین صفحه را به سمت بالا بکشید و روی آیکونی که عکس هواپیما دارد، کلیک کنید. فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در آیفون و آیپد: ابتدا به Settings بروید و سپس روی Notifications کلیک کنید. سپس روی تب Collections کلیک کنید و Create Collection را انتخاب نمایید و نام دلخواهتان را انتخاب کنید. فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در اندروید: ابتدا به Settings بروید، سپس Apps را انتخاب کنید. اگر از لایک کردن عکسی پشیمان شدهاید، میتوانید با کلیک کردن روی هر عکس وارد پُست مورد نظر شده و سپس با کلیک کردن روی آیکون قلب آن را اصطلاحاً Unlike کنید.

که البته ممکن است چندان خوشایند ما نباشد.

در این حالت زمانی که شخصی شما را روی عکسی تگ میکند برایتان نوتیفیکیشن ارسال میشود. با استفاده از این ترفند اینستاگرام، عکسها از اینستاگرام پاک نمیشوند بلکه از روی پروفایل شما پاک شده و دیگران قادر به مشاهدهی آنها نخواهند بود. شما در این صفحه لیستی از لایکها و کامنتهایی را مشاهده میکنید که دیگران روی پستهای شما گذاشتهاند. این روشها در شرکتهای «اچ آیدی » ، «مورفو » و «سوپریما » استفاده میشوند را مورد بررسی قرار میدهیم و اینکه چرا شما لازم است از ادعاهای مبهم و نامشخص برحذر باشید. البته لازم به ذکر است که عکسها زمانی که گوشی در حالت پرواز باشد بارگزاری نمیشوند. البته این نرمافزار بسیار فراگیر بوده و دامنه فعالیت آن بسیار وسیع است و مدیران بخشهای مختلف میتوان با استفاده از آن، بدون اتلاف وقت به نظارت بر افراد تحت نظر خود برسند. که البته ممکن است چندان خوشایند ما نباشد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بعد پنجم ProBio قادر است تشخیص هویت را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد. این نوع از دستگاه های کنترل تردد دارای دوربینی هستند که با تشخیص چهره افراد، عبور و مرور را ممکن می سازد. همچنین نموداری از عملکرد هر کاربر در حساب کاربری وی قابل مشاهده است. در بالای صفحه تَبی با عنوان Following قرار دارد که با کلیک کردن روی آن میتوانید فعالیت افرادی که فالو کردهاید را مشاهده کنید. در چنین شرایطی، اگر اشتباهی روی یک عکس ۲ بار کلیک کنید خیالتان راحت است که آن را لایک نکردهاید.

  • از منوی اطلاعات پایه , معرفی پرسنل را انتخاب نمایید
  • آموزش Adaboost
  • تعمیر دوربین های انواع دستگاه حضور و غیاب
  • تاریخ مورد نظر را انتخاب نمایید
  • ایجاد برنامه زمان بندی کارمندان
  • نیازمند به رایانه و مناسب برای شرکت های بزرگ
  • 3- کنترل تردد با استفاده از سیستم هوشمند پلاک خوان
  • قابلیت استفاده از اثرانگشت و رمز عبور

اگر نمیخواهید این عکس در پروفایلتان به نمایش در بیاید کافی است در عوض گزینه «Hide from My Profile» را انتخاب کنید. یا به Settings بروید سپس روی Wi-Fi کلیک کنید و درنهایت روی گزینه Airplane Mode بزنید. بنابراین زمانی که به اینترنت متصل هستید اجازه دهید تصاویر کاملاً بارگذاری شوند و سپس اینترنت خود را قطع کنید. اگر به دنبال این هستید که تعداد بیشتری از دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید، این کار را میتوانید از طریق دوستان فعلی خود انجام دهید. یکی از جالبترین ترفندهای اینستاگرام، ایجاد آلبوم تصاویر است. این دستگاه حضور و غیاب با شناسایی 3000 اثر انگشت ، 10.000 کارت بودن تماس و دارا بودن WebServer دستگاه حضور و غیاب یکپارچه ای را برای مکان های مختلف ایجاد نموده ایم . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. دستگاه حضور و غیاب مدارس توانا یک سیستم کاملاً هوشمند و اتوماتیک طراحی شده ویژه مدارس می باشد که گروه طلای نرم اولین بار ایده اتصال برنامه به یک LED جهت به وب سایت بروید نمایش و کنترل تردد دانش آموزی را ارائه نمود. جهت حذف روز کاری بر دکمه «-» کلیک نمایید.

ما در نشان دادن وجوه مخرب قسمتهای به ظاهر خوب غرب کم کاری کردهایم. الان فیلمهای سینمایی ما باید در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ویژه آن بخش خوب غرب. علاوه بر این، زمان دقیق کارکرد کارکنان جهت محاسبه دقیق حقوق و اطلاع از ارزشی که کارکنان برای کارشان قائل بوده اند. این محصول جدید که با نام تجاری Biomouse عرضه می شود علاوه بر کاربری یک ماوس نوری ، مجهز به سنسور اثر انگشت  است. در سال ۱۹۳۸ اولین دستگاه حضور و غیاب تمام اتوماتیک به بازاز عرضه شد. آیا تابهحال شده بخواهید تمام عکسهایی که لایک کردهاید را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید؟ مطمئناً همهی ما یک یا چند نفر را در لیست فالوئرهای خود داریم که اهمیت زیادی برایمان دارند و دوست داریم که تکتک پستهایشان را به محض بارگذاری شدن مشاهده کنیم؛ یا یکی از صفحات اینستاگرام مورد علاقهتان میخواهد شرایط مسابقه خود را در روز مشخصی اعلام کند و شما میخواهید اولین فردی باشید که در این مسابقه شرکت میکند. سوال اینجاست که چگونه میتوان از این بهروزرسانیها مطلع شد؟

صفحه نمایش رنگی 3 اینچ این مدل، امکان نمایش تصاویر از جمله تصویر اثر انگشت و نتیجه تطبیق را، با وضوح بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد از یک یا ترکیبی از روش های زیر برای شناسایی افراد استفاده میکنند. این سیستم یک مکانیزم کامل و امکانات کلی برای کنترل تردد و حضور و غیاب پرسنلتان را یکجا برای شما فراهم میکند . چون این دستگاه مجهز به سیستم تشخیص چهره و نیز اثر انگشت به طور همزمان است. در این سیستم دانش آموزان پس از زدن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه تصاویر مشخصات خود را بر روی LED نصب شده در سالن مدارس را مشاهده می کنند. آیا تابهحال شده بخواهید عکسهای شخصی فردی را مشاهده کنید، اما نگران باشید که نکند به اشتباه عکسهایش را لایک کنید؟ اینستاگرام علاوه بر نمایش عکسهای لایک شده بهصورت یکجا، امکان دیگری هم دارد.


تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398
بازدید : 483
نویسنده : مهندس امنیت

همچنین در صورت عدم استفاده از سیستم حضور و غیاب در سازمان های متوسط و بزرگ، مشکلات اساسی پیش خواهند آمد که میتوانید در این مقاله آنها را مطالعه نمایید. در این پست سه مقاله در زمینه تشخیص چهره را در قالب یک فایل برای دانلود قرار داده ایم،در هر مقاله بصورت جداگانه یکی از الگوریتم های تشخیص چهره مورد بررسی قرار گرفته است. مطالعه مقاله راهنمای خرید و انتخاب دستگاه حضور و غیاب کارابان نیز میتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما کمک نماید. قیمت دستگاه حضور و غیاب علاوه بر حسگر ها ذکر شده به حافظه نگهدارنده، سرعت پردازش، نوع ارتباط دستگاه با کامپیوتر و قابلیت گزارشات و آمار های ترددات انجام شده بستگی دارد. سیستم های حضور و غیاب بیومتریک اجازه می دهند تا شرکت ها جایگزینی مناسب برای رمزعبور در نظر بگیرند و در عین حال از راه حلی امن و آسان جهت از بین بردن خطرات رمزعبور بهره برند. سیستم حضور و غیاب توانا با هر دو حالت اثر انگشت و کارت هوشمند قابلیت کار کردن دارد اما حسن و برتری کارت های هوشمند یک) تبلیغات مدارس و دو) سرعت کارت زنی می باشد. این سیستم هیچ گونه خطا و یا باگ نرم افزاری ندارد و به هنگام کارت زنی ها در وجه انبوه نیز به هیچ عنوان دچار وقفه و یا هنگ نرم افزاری نمی شود.

نرم افزار حضور غیاب رایگان

سایت های برون سپاری و انجام پروژه کم نیستند ولی بعد از کار کردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس کدرز بیش از پیش واقف شدم. به این صورت که از شما اجازه دسترسی به لیست برای ورود اطلاعات را می خواهد.ادغام این دو برنامه، علاوه بر ارتقای دقت ورودی اطلاعات، زحمت وارد کردن اطلاعات را هم کمتر می کند. همان طور که خازن ها می توانند بار الکتریکی را ذخیره کنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روی سطح اسکنر امکان استفاده از آن ها برای ردیابی جزئیات یک اثر انگشت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، مرخصی ها را محاسبه می کند. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چگونه با لیست ثبت ساعات کارمندان ادغام می شوند؟ دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی منبع  T3مفید قابلیت شناسایی به سه روش رمز،کارت و اثر انگشت را در کمتر از 0.2 ثانیه داراست. همچنین با نصب اپلیکیشن انروید مدرسه بر روی گوشی والدین آنها می توانند گزارش حضور و غیاب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشی خود مشاهده نمایند.

  • 2015/03/07 #1
  • قابلیت شناسایی افراد از طریق چهره، کارت مایفر منبع مفید و کد
  • 12- پرسش های متداول ( faQ )
  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • امکان ذخیره تصاویر به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عکس )

به عبارتی همه تیک های حضور و غیاب به صورت اتوماتیک در دفتر نمره کلاسی الکترونیکی در سیستم از قبل خورده شده است و این ویژگی از ابتکارات گروه طلای نرم می باشد. یک ویژگی منحصربفرد دیگر اتوماسیون حضور و غیاب توانا، اطلاع رسانی پیامکی اتوماتیک به والدین در رویدادهای مختلف مدارس می باشد. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد. یکی دیگر از نوآوری های گروه طلای نرم، استفاده از کارت های هوشمند جهت نمایش گرافیکی کارنامه های مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روی LCD موجود در سالن مدارس می باشد. در این راستا گروه طلای نرم، نرم افزار حضور و غیاب کاملاً اتوماتیک و هوشمند ویژه مدارس را به شیوه خلاقانه و نوآوری ارائه نموده است که ویژگی های آن را در ادامه برمی شماریم.

دستگاه ساعت زنی انگشتی

در این طرح جالب، دانش آموزان چنانچه در ساعات غیر از ساعات حضور و غیاب ، کارتهای هوشمند خود را مقابل دستگاه حضور و غیاب بگیرند ، می توانند کارنامه های مستمر خویش را مشاهده نمایند. Wi-Fi : با استفاده از امکان Wi-Fi در دستگاههای حضور غیاب، مدیران می توانند به صورت آنلاین با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمایند. همچنین این دستگاه نیز می تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گیرد که در آن SMS ورود ، خروج و یا تاخیر پرسنل به محض نگه داشتن کارت در مقابل دستگاه به موبایل مدیریت ارسال می گردد. یعنی می توان با استفاده از ماتریس کوواریانس نیز به بردار و مقدار ویژه رسید. دمای صورت و بدن مقدار یکتایی دارد و بین ۳۵٫۵ درجه سانتی گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتی گراد متغیر است که نوعی امضای حرارتی را بوجود می آورد. در حالت رومیزی، نرم افزار کارمند کنترل به محض روشن شدن سیستم، اقدام به ارسال اطلاعاتی مش کند که نشان می دهد کارمند مذکور در جای خود قرار گرفته و به سیستم لاگین شده است.

دستگاه کارت ساعت

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود. این سیستم قابل استفاده در هر نوع مرکز آموزشی ( ابتدایی ، دبیرستان و .. ) با هر تعداد دوره تحصیلی و با هر تعداد دانش آموزی می باشد. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره های مختلف شاهد افزایش قیمت دلار بودیم. پس از آن در سال ۱۸۹۴ دانیل ام کوپر اولین دستگاه حضور و غیاب کارتی را اختراع کرد که با نام ساعت حضور و غیاب روچستر شهرت یافت. استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کشورهای پیشرفته تاریخچه ای بیش از یک قرن دارد و از همان ابتدا اهمیت و استفاده از آن رفته رفته بیشتر شده است. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. دستگاه های حضور و غیاب جدید با پردازنده های قوی و نمایشگر تمام رنگی.


تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398
بازدید : 551
نویسنده : مهندس امنیت

اما در صورتی که از قابلیت Fake Diagnosis استفاده شود، ۵/۱ ثانیه زمان می برد تا علاوه بر اتصال به سرور اثر انگشت تقلبی را تشخیص دهد. اینکه کارمندان در جریان ریز اطلاعات رفت و آمد و حقوق و دستمزد خود مطابق قرارداد بسته شده با کارفرما قرار بگیرند، یکی از مسائلی است که بهره وری کار شرکت را بالا می برد. برای مثال، دستگاه “تشخیص هویت لمسی ” شرکت اپل بلافاصله پس از عرضه در بازار با ترفند یک اثر انگشت کپی شده جعلی به اشتباه افتاد. یکی از بزرگترین نگرانیها در مورد دستگاههای شناسایی اثر انگشت این است که چگونه میتوان به سادگی آنها را به اشتباه انداخت. بسیاری از دستگاههای شناسایی اثر انگشت مستقر در کنترل کنندههای دربهای ورودی دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت واقعی هستند که معتبر بودن انگشتی که اسکن میکنند را مورد بررسی قرار میدهند. گوشی های آیفون 5s به بعد و آیپدهای Air 2 به بعد دارای سنسور اثر انگشت هستند که به کاربران اجازه می دهند با اثر انگشت شان دستگاه آیفون خود را باز کنند.

دستگاه کارت زنی حضور و غیاب

 

مشخص می کنید که نظم دارای اهمیت است و کار کردن طبق یک روال اداری برای شرکت و سازمان بسیار مهم است. • شرکت سوپریما: این شرکت در یک دستگاه از چندین سیستم “تشخیص غیرطبیعی بودن پوست” بهره میگیرد تا مشخص شود که آیا اثر انگشتان کپی شده و تقلبی هستند و یا خیر. از جمله انحراف سر بصورت افقی تا 45 درجه، انحراف عمودی سر تا 15 درجه و کج شدن سر به سمت چپ و راست تا 170 درجه. با حساس شدن وضعیت امنیت در جهان امروز، بسیاری از دولت ها در حال حاضر در زمینه امور امنیت شهروندانشان، سرمایه گذاری های فراوانی در زمینه بهبود کیفیت کنترل و امنیت می کنند. در سازمانهای با پرسنل زیاد و یا جهت سهولت بیشتر می توان با بهره گیری از سنسور اثر انگشت مجزا ، اثر انگشتها را در رایانه تعریف نموده و در زمان دلخواه به دستگاه انتقال داد. دریافت اطلاعات از طریق شبکه، انتقال اطلاعات اثر انگشت پرسنل از یک دستگاه حضور غیاب به دستگاه دیگر و قرارگیری در شبکه های کامپیوتری به عنوان یک نود در دستگاه حضور و غیاب ویردی AC2100 PLUS امکان پذیر است. 2. همان انگشت را یک بار دیگر برای کاربری خودتان ثبت کنید.

جهان گستر حضور و غیاب

 

وقتی هر کدام از کارکنان وارد شرکت شوند و در دستگاه ساعت بزنند، بلافاصله بر روی گوشی مدیر و همان کارمند پیام اطلاع رسانی ارسال می شود. همان طور که می دانید سنسور اثر انگشت Touch ID در مدل های جدید گوشی ها و آیپدهای آیفون وجود دارد که قابلیت امنیتی و میان بر است ولی ممکن است بعضی مواقع درست کار نکند. برخی مواقع ممکن است این سنسور خراب شده باشد و باید آن را تعویض کنند. هرچند که قراردهی صحیح انگشت بر روی سنسور نیز به شناسایی آن کمک شایانی می کند. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. هر دستگاه حضور و غیاب با الگوریتم های پیچیده ای برای شناسایی اثر انگشت ساخته شده است که باعث شناسایی دقیق اثر انگشت می شود حتی اگر انگشت اندکی مخدوش یا ضعیف باشد. بهطور کلی، در سیستمهای شناسایی که از هر دو روش سختافزار و نرمافزار استفاده میشود، عملکرد بهتری ارائه میگردد (به عنوان مثال: سه شیوه ”تشخیص ضربان قلب”، “مقاومت الکتریکی پوست” و “نشانگر بافت” با هم). این ضربان نشاندهنده تپش قلب است و بدون آن، ارائه این نوع از اسکن بیاساس میگردد. لازم به ذکر است در خصوص مواردی که در قالب ساعت هستند میتوانند به دقیقه باشند مثلا به جای 10:22 عدد 620 قرار داده شود .

  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • امکان تعریف شناوری در گروه های کاری به صورت دلخواه
  • راه اندازی تنها در چند دقیقه
  • دستگاه حضور و غیاب Tiny cloud BIO ... (دستگاه های حضور و غیاب)
  • ساخت شركت NITGEN كره جنوبی
  • تأیید یا عدم تأیید غیبت کارمندان و تقاضای تایم کاری

این روشها در شرکتهای «اچ آیدی » ، «مورفو » و «سوپریما » استفاده میشوند را مورد بررسی قرار میدهیم و اینکه چرا شما لازم است از ادعاهای مبهم و نامشخص برحذر باشید. دراین راهنما قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه مشکل درست کار نکردن این سنسور را برطرف کنید. علت ریشهای مشکل این است که در حالیکه اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد است، اما آن را میتوان کپی کرد و یا بدون اجازه مورد استفاده قرار داد. 1. بیشترین سطح تماس: انگشت خود را طوری قرار دهید که به طور کامل سطح سنسور اثر انگشت را بپوشاند و بیشترین تماس را با آن داشته باشد. دستگاه AC2100 قابلیت ذخیره ۱۵۰۰ اثر انگشت را دارد. همچنین قابلیت کارکرد در سیستم های کنترل دسترسی (Access Control)، قابلیت اتصال بر روی سیستم هشدار حریق صفحه اصلی و بسیاری موارد دیگر که امر کنترل تردد و حضور و غیاب را سرعت بدهد، در کارت ساعت موجود است. امکان اول: هر پرسنلی می تواند تردد های خود را از طریق خود دستگاه مشاهده می نماید و همین امر می تواند حجم مراجعات پرسنل را به واحد اداری، کارگزینی و واحدهای مربوطه تا مقدار بسیار زیادی کاهش دهد.


تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 545
نویسنده : مهندس امنیت

به دلیل اینکه حضور و غیاب نوعی شناسایی افراد محسوب میشود، از چاپ کارت حضور و غیاب جهت ثبت و چاپ اطلاعات فردی افراد، اعضا و پرسنل روی کارت حضور غیاب استفاده میشود. دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که کاربران فیس بوک در شناسایی موضوع تصاویر به فیس بوک کمک می کنند، فیس بوک می تواند بر اساس این اطلاعات مدام الگوریتم هایش را تقویت کند. سامانه حضور و غیاب باعث می شود تا کنترل ورود و خروج پرسنل به طور دقیق طبق الگو یا شیفتی که در نرم افزار حضور و غیاب تعریف شده انجام شود. در چهرهای که ترس را نشان میدهد، ابروها بصورت عرضی و تخت هستنتد و هیچ قوس خاصی ندارند. علاوه بر این ، خاصیت یکتایی صورت در بین اشخاص (به جز مواردی بسیار نادر) باعث شده است که چهره هر شخص به عنوان شاخص بسیار خوبی برای شناسایی اش بحساب آید. دستگاه های حضور و غیاب می توانند دارای چندین امکانات به صورت همزمان باشند یعنی علاوه بر دوربین تشخیص جهره از سنسور اثرانکشتی نیز پشتیبانی کنند. علاوه بر کاربردهای فوق ، شناسایی و پردازش چهره کاربردهای لینک دیگری هم دارند که ارتباطی با تشخیص هویت ندارند.

زاویه دید سیستم چندان مهم نیست.

می توان نشان داد که تجزیه مقادیر منفرد ماتریس یکی از روشهای موثر برای استخراج ویژگی ازماتریس تصویر است. در سری دیگری از کاربردها با استفاده از بانک ویژگی های موجود از اجزای صورت ، تصویری از شخص با کمک یک شاهد ایجاد می شود. این تکنولوژی بواسطه تشخیص چهره زنده ، تشخیص چندین چهره بصورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت های یک به یک و یک به چند ، میزان کارایی ، عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم را تضمین می نماید. با این که فرایند توصیف شده فوق کاملاً کارآمد است، اما هنوز یک مشکل عمده بر سر راه آن پابرجا است.  موقعیت و حدود چهره یا چهره ها، در تصویری که دارای اشیاء و زمینه های مختلف است، مشخص میشود . SDK توسعه یافته برای توسعه کاربردهای بیومتریکی تحت وب و شبکه در نظر گرفته شده است. SDK امکان توسعه کاربردهای بیومتریک را برای سیستم عامل های Linux ، Microsof Windows و Mac OS X فراهم می کند. زاویه دید سیستم چندان مهم نیست. این تبدیل یکی از روشهای مهم برای استخراج ویژگیهای جبری از تصویر چهره میباشد، که بر مبنای بردارهای ویژه ماتریس کواریانس بنا نهاده شده است.



    • زنگ هشدار هوشمند



    • نمایش سابقه و جزئیات و وضعیت تاخیر و غیبت دانش آموز



    • آموزش نصب عمومی دستگاه و ارتباط آن با کامپیوتر سرور



    • گیت کنترل تردد الکترونیکی تک پایه (2)



    • 2000ظرفیت کارت: 10000



    • جعبه امانات الکترونیکی



    • 12 دنبال شونده




بزرگترین مشکل چیزهایی هستند که باعث گمراه کردن این تکنولوژی می شوند، بعنوان مثال، روشنایی کم، عینک های آفتابی، یا ماسک ها. این ماسک از طرف فیلمسازان و شرکتهای دیگر مورد استقبال قرار گرفته؛ اما در عین حال امکان سوءاستفادههای امنیتی نیز از آنها وجود دارد. در ادامه چند نرم افزار این حوزه را معرفی خواهیم کرد. مدیریت مدرسه باید به این اطلاعات دسترسی داشته باشد و هر موقع که بخواهد چاپ گزارشات از اطلاعات تاخیر و غیبت دانش آموزان را در اختیار والدین قرار دهد. نرم افزار FaceLock Pro بدون نیاز به هیچ رمز عبوری و تنها با تشخیص چهره، از اطلاعات موجود در گوشی شما در برابر استفاده غیر مجاز دیگران محافظت میکند. وصل میشود و ورود و خروج کارمندان را کنترل میکند. سپس یک اسکنر ویژه پرتوهای بازتاب را دریافت کرده و اطلاعات تصویر را پردازش میکند. خروجی CNN در این مورد خاص یک طبقهبندی باینری است که در صورت وجود چهره مقدار 1 و در غیر این صورت مقدار 0 میگیرد.

فروش دستگاه حضور غیاب

در چهره نگاری ویژگی هایی که با گذشت زمان به طور قابل ملاحظه ای تغییر نمی کنند، اندازه گیری می شوند. فرستنده شبکهای از نورهای مادون قرمز که برای انسان قابل رویت نیست را روی صورت شخص میتاباند. تحقیقات نشان می دهد که حتی اگر شخص سعی در کنترل احساسات خود داشته باشد، بیانگرهای کوچک رخ میدهند. کافی است چند عکس از صورت خود بگیرید و آن را به برنامه بدهید. در روش دوم تلاش میشود تا عکس اسکن شده صورت با اطلاعات پایهای از قبل ذخیره شده مطابقت داده شود.برداری که در پایان به دست میآید، ملاک خوبی برای شناسایی چهره است. معمولا دستگاههای کارتی در رده قیمتی پایین تر و دستگاههای تشخیص چهره در رده قیمتی بالاتری قرار دارند. قیمت دستگاه منتخب در مقایسه با دستگاههای مشابه بالاتر است یا پائین تر ؟ امروزه دستگاههای حضور و غياب برای كنترل و مونيتور كامل و موثر رفت و آمد پرسنل، از ملزومات شركتها و سازمانها و موسساتی كه با تعدادی پرسنل سر و كار دارند. فناوری های تشخیص چهره امروزه در نمایش تبلیغات به مخاطبان خود نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. شما میتوانید چهره خود را به عنوان قفل گوشی قرار دهید و برای باز کردن گوشی نیز دوربین جلو را مقابل صورت خود قرار دهید تا گوشی باز شود. حتی افراد همزاد و دوقلو نیز دارای الگوی حرارتی متفاوت هستند.

دستگاه ساعت زنی ارزان

در این روش برای دست یابی به شیوه ای آسان و ارزان و دارای دقت بالا از تحلیل همزمان ویژگی های صدا وحرکات عضلات صورت استفاده می شود. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی H9 در جهت رفع نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط با امکانات کافی و هزینه مناسب ارائه می گردد . قبل از پرسیدن سوالات بصورت مستقیم، مطمئن شوید که به اندازه کافی با آن شخص راحت هستید. زمانی که یک چهره با احساس خاصی همراه باشد و این احساس و حالت های صورت حدوداً بین 4 تا 5 ثانیه به طول میانجامد. نمونه ای از این کاربرد را می توان در شناسایی مجرمین دید. با آموزشهای علمی و در عین حال فوقالعاده کاربردی کمک میکنیم تا افراد زندگی شخصی و شغلی بهتری داشته باشند و از روابطشان بهترین استفاده را ببرند. همچنین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خاص و کاربردی رادن آن را از سایر دستگاه ها متمایز می سازد، کلیدهای عملکردی که در رادن تغبیه شده است.

در یک مجموعه ی نرم افزاری مجتمع، ماژول کنترل حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و همچنین سایر وظایف مدیریت منابع انسانی مهم، مانند اداره مزایا و ارزیابی کارکنان وجود دارد. این روش بهطور بالقوه احتمال خطا را افزایش میداد و از طرفی یک نیروی کاری بیشتری را میطلبید. قدمت این روش به دهه ۱۹۶۰ و در ادارات پلیس و امنیت باز میگردد. عبارات (microexpression) در حالت های صورت، معمولا نشانه ای از احساسات پنهان است.ترفندهایی برای استفاده بهتر از زبان بدن در سخنرانیگاهی اوقات احساسات لزوما پنهان نیستند، آنها فقط به سرعت در حال پردازش هستند. این حالات صورت، در مدت زمان بسیار کوتاهی شکل میگیرند. … از USB Flash Memory و صفحه نمایش رنگی فارسی در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی های این دستگاه است. دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد ، جنس ، سن و حالت صورت از جمله این کاربردها هستند که بعضی از آنها در ارتباط بین انسان و کامپیوتر مفید هستند.


تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 674
نویسنده : مهندس امنیت

Ip که آن را  هم می نامند مخفف عبارت اینترنت پروتکل یا همان آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یکسری اعداد با قاعده به هروسیله ای که به شبکه networkمتصل شود اختصاص داده می شود. کاربر با داشتن اینترنت و یکی از مرورگرهای نصب شده، به این برنامهها دسترسی پیدا میکند. قدم دوم باید رنج ip شبکه محل کار خود را پیدا کنید که می توانید از طریق cmd در منوی start دستور ipconfig را اجرا نمایید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. جهت برآورد هزینه اطلاع از تعرفه چاپ کارت حضور و غیاب از طریق شمارههای درج شده در بنر زیر با ما در ارتباط باشید. شما میتوانید آخرین نسخه نرم افزار حضور و غیاب را از طریق لینک مورد نظر دانلود نمایید. بدین ترتیب و همانطور که مشاهده می نمایید این داشبورد مجموعه ای از امکانات مورد نیاز مدیر سامانه را به سادگی در دسترس قرار می دهد.

دستگاه ساعت زني

نیاز به حضور در محل: امکان کنترل کارمند در خانه و یا دفتری دور از شرکت وجود ندارد. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. سرداری که هیچ وقت کاخ نشین نشد از وضعیت رقبای خود باخبر می شوید! جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت و محصولات در کانال تلگرام افق عضو شوید. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید. مدیران و کارمندان می توانند در هر مکان و زمانی از طریق کامپیوتر و یا موبایل به نرم افزار حضور و غیاب تحت وب سازمان دسترسی داشته باشند. دسترسی فوری برای مدیران و گزارش گیری ، پرس و جو و تجزیه و تحلیل ابزار، سازمان شما را قادر می سازد تا به طور فعال به مدیریت نیازهای کسب و کارتان بپردازید. یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران سازمان ها، کنترل و ساماندهی ورود و خروج پرسنل است. دستگاه ثبت تردد و کنترل دسترسی G3 یکی دیگر از محصولات شرکت ZKTECO و یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در نوع خود محسوب می شود. این دستگاه می تواند تا 5000 اثر انگشت و 3000 چهره را در حافظه خود ذخیره کرده و تا 100.000 تردد را ثبت نماید. هرچه تعداد پرسنل شرکت بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و بالطبع حافظه دستگاه زود پر خواهد شد .

دستگاه اثر انگشت

علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد. جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. یک کالا ممکن است بسته به محدودیت های فیزیکی (مثلا ابعاد یا شکستنی بودن) و یا به جهت صرفه اقتصادی برای فروشگاه، با برخی از روش های ارسال هماهنگ نباشد. این سایت با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان شرکت مهندسی کاراپرداز راه اندازی گردیده است. کاردکس و مانده مرخصی: با این ماژول امکان تعریف انواع روش های اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی، آیتم های قانونی و کارکردی افزاینده و کاهنده فراهم است. این دستگاه حضور و غیاب، برای شرکتهای کوچک با تعداد پرسنل کم توصیه می شود.. در این نوع قابلیت اتصال به شبکه نیز وجود دارد که در این صورت می توان بصورت متمرکز کلیه دربها را کنترل کرده و امکان استفاده افراد مختلف را برای دربهای مختلف  صفحه اصلی در ساعات مختلف شبانه روزتعریف نمود.



    • مقدار مربوطه در نقطه 2 برابر با A + B است



    • هشدارهای فعال



    • قابليت نمايش تصوير اثر انگشت و نمايش كيفيت آن



    • #فروش حضور و غیاب اثر انگشتی



    • چشمی درب دیجیتالی (5)




منظور از داینامیک بودن آی پی این است که دستگاه شما با هربار اتصال به شبکه نت یک شماره شناسایی به آن اختصاص داده می شود. نرم افزار اطلس با قراردادن چند لایه امنیتی بطور کامل امنیت سیستم را تضمین مینماید. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه امکان استفاده ترکیبی از سنسورها می باشد که معمولا برای جاهای امنیتی کاربرد بیشتری دارد. همچنین از کارت هوشمند برای اجازه ورود و خروج از درب های هوشمند و باز کردن گاوصندوقهای بزرگ و رمز دار در مراکز خاص امنیتی استفاده می شود. این دستگاه حضور و غیاب تایگر در عین حال که بسیار کوچک است اما در آن تمامی مواردی که در یک دستگاه حضور وغیاب بزرگ رعایت شده استفاده شده است . از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به قابلیت ثبت تردد پنجاه هزار عدد است که این ظرفیت قابل قبول و جوابگوی شرکت های بزرگ می باشد .

دستگاه حضور و غیاب مدل NP586 ، با دارا بودن صفحه نمایش 2/4 اینچی و همچنین دوربین تشخیص چهره امکان ثبت 300 عدد عکس پرسنل ، 3000 عدد اثرانگشت و 200000 تردد را دارد. اگر تعداد کارت بالای ۳۰۰۰ عدد باشد، توجیه اقتصادی برای خرید دستگاه چاپ وجود دارد. 7- خدمات پس از فروش: دستگاه حضوروغیاب رایگان هم حتی اگر داشته باشید ولی خدمات پس از فروش مناسب ارایه نشود . اگر مجموعه ی شما به هر علتی نیاز دارد که دسترسی شما به نرم افزار از محیط هایی غیر از محیط کاری شما میسر باشد، طبیعتاً باید از نرم افزار تحت وب استفاده کنید. سمت راست صفحه اصلی پنل کاربری، یک منوی کامل از تمامی گزینههای مورد نیاز کاربران قرار گرفته است. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید. بیشترین آمار مشتریان این دستگاه ها کسانی هستند که قبل از مراجعه از نزدیک با مزایا و بهره وری دستگاه آشنا شده اند و خود یا دوستانشان در محیط های دیگری از این سیستم استفاده نموده اند . و همچنین میتوانند گزارش کارکرد زیر مجموعه خود و افراد حاضر و غایب را مشاهده کنند. اما در این بین، مدل های دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره امنیت بالاتری دارند و تمام صورت فرد را اسکن می کنند تا از وجود خود شخص مطمئن شوند. نکته سوم-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید.


تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 654
نویسنده : مهندس امنیت

دیتابیس نرم افزار نیز میتواند به صورت توزیع شده باشد.با هر بار تراکنش جدید همگام سازی بین دیتابیسها انجام میشود. فایل های قرار داده شده در سایت برای کاهش حجم فشرده شده اند ، برای خارج کردن فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar استفاده کنید. ایجاد یک نرم افزار فارسی و کاربرپسند تمامی پیچیدگیهای موجود را از دید کاربر مخفی کرده و کاربر از کار با آن احساس رضایت میکند. FACES EDU PLUS نرم افزار تشخیص چهره می باشد که cia از آن برای ساخت و شناسایی صورت های مختلفی استفاده کرده است. استفاده از Facial ID به دلیل حجم کم، امنیت بالا و قابلیت ویرایش بر روی سیستمهای دیگر، در سازمانهای پلیسی و جنایی بسیار رایج است. عدم امکان ثبت چندین چهره برای یک شخص: در نرم افزار سایان این امکان فراهم شده که برای هر شخص چندین چهره ثبت شود در نتیجه هنگام تطابق درصد شناسایی صحیح بالا میرود.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

همچنین استفاده از اطلاعات این نرم افزار در نرم افزارهای دیگر وجود دارد.. اگر از محصولات zkteco استفاده میکنید پیشنهاد میکنیم ویدیو های آموزشی مرتبط با دستگاه را در این صفحه مشاهده نمایید . دستگاه حضور و غیاب ارزان با ارسال رایگان به سراسر کشور با نرم افزار رایگان نصب رایگان دستگاه حضور و غیاب تایگر zkteco با کیفیت عالی. هر سخت افزار میتواند بخشی از عملیات تطابق، تشخیص به طور جداگانه بر عهده گیرد. اگر از دست تایپ كردن رمز عبور خود و همچین نگرانی از اینكه رمز عبور شما توسط دیگران حدث زده شود و نگران لو رفتن آن هستید میتوانید از این نرم افزار خارق العاده استفاده نمایید. ورود به كامپیوتر شما به سادگی فقط با یك نگاه! کوییکی نرم افزاری مناسب حضور و غیاب کسب و کارهای کوچک است که با توجه به اقتصادی و به صرفه بودن می تواند در عین توجه به هزینه ها، به ایجاد نظم در انجام وظایف کاری کمک کند.



    • همگامسازی با موقعیت جغرافیایی



    • تعیین و تأیید جابجایی شیفت ها



    • سهولت در نگهداری و بازیابی اطلاعات ثبت شده



    • امکان بهره گیری در شبکه و استفاده حداقل سه کاربر




این رویکرد هزینه بالایی دارد، قیمت دستگاه بر اساس تحقیقات MSU از ۴۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار است. با استفاده از این سیستم می توان با هزینه کم بالاترین امنیت را به وجود آورد و ساعت کاری کارکنان را به بهترین و سریعترین راه ممکن کنترل نمود . از دیگر ویژگیهای نرم افزار FBI FACES امکان ساخت Facial ID از چهره ساخته شده است. امکان اعمال مجوزهای گروهی برای یک شخص وجود ندارد: هر شخص در نرم افزار سایان عضو هر گروهی باشد تمامی مجوزهای آن گروه را به ارث میبرد. بله تعجب نكنید. برای ورود به ویندوز ساده تر از این نمیشه! عدم امکان ثبت چهره جاری: در سیستم حاضر نمیتوان شخصی را که هم اکنون از مقابل دوربین عبور کرده را به عنوان شخص جدید در سیستم معرفی کرد. در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که داشتن آن شاید آرزوی خیلی ها بوده است. شما ممکن است صرفا، فرض کنید که فلان اتفاق باعث بروز یک احساس شده است. با انتقال این کد بر روی سیستمهای دیگر میتوانید چهره شبیهسازی شده را بر روی سیستمهای دیگر نیز مشاهده کنید. را نیز مورد بررسی قرار میدهد.

در ادامه به بررسی شاخص های مهم در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب پرداخته ایم تا شما بتوانید با آگاهی نیاز سازمان خود به ساعت حضور و غیاب را مرتفع نمایید. نرم افزار Visidon AppLock بدون نیاز به هیچ رمز عبوری و تنها با تشخیص چهره، از اطلاعات موجود در گوشی شما در برابر استفاده غیر مجاز دیگران محافظت میکند. در گذشته، محافظان برای باخبر بودن از حیوانات آنها را با دستگاههای ردیابی دنبال کرده و میگرفتند. شما میتوانید با نگاه كردن به وب كم خود برای یك لحظه بدون اینكه رمز عبور خود را تایپ نمایید به رایانه خود وارد شوید. نرم افزاری که چهره شما را تشخیص میدهد و قفل گوشی را برایتان باز میکند! وبا هدف ارائه سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری نوین و نهادینه نمودن استفاده از تکنولوژی اطلاعات در روندهای شغلی پا به عرصه ظهور نهاد . از این ابزار برای دانستن مکان دقیق چهره در تصویر استفاده میشود.

این SDK علاوه بر تمام ویژگی های SDK استاندارد ، شامل نمونه برنامه های client ، خودآموزها و سرور تطبیق آماده برای استفاده نیز می باشد. که به ازای هر پرسنل نیز باید یک کارت تهیه شود . چندین نمای متفاوت از یک شخص در حالتهای مختلف روحی خنده - اخم و عصبانیت - عادی و یا با عینک از کاربر گرفته میشود و این تعدد در بالابردن ضریب شناسایی اهمیت ویژه ایی دارد . نبودن امکان جستجو، تطابق و ثبت بلافاصله چهره جاری: عدم وجود برخی فرامین کاربری برای شخصی که هم اکنون از جلوی دوربین رد شده در سیستم حاضر کاملا احساس میشود. البته برای فایل های حجیم قابلیت ریکاوری در نظر گرفته شده. نرم افزار تشخیص چهره جدیدی که توسط محققین دانشگاه ایالتی میشیگان طراحی شده، میتواند جان پریماتهای در معرض خطر را نجات دهد. نرم افزار سایان این مشکل را برطرف کرده و به سادگی به کاربر این امکان را میدهد که فرامین مورد نیاز خود را بر روی چهره جاری به نحو احسنت اجرا کند.


تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 672
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه های حضور و غیاب دارای دوربین ها هوشمند و دوربین های تشخیص چهره هستند. این دستگاه از هر دو نوع کارتMifare و RFID پشتیبانی می کند. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. از دیگر قابلیت های نرم افزار حضور و غیاب توانا، استفاده از آن در شیفت های مختلف مدارس می باشد. یک ویژگی منحصربفرد دیگر اتوماسیون حضور و غیاب توانا، اطلاع رسانی پیامکی اتوماتیک به والدین در رویدادهای مختلف مدارس می باشد. با توجه به اهمیت بالای موضوع کنترل تردد و اتوماسیون حضور و غیاب در سازمان ­ها، در زیر به بررسی این موضوع می ­پردازیم. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد. یکی دیگر از نوآوری های گروه طلای نرم، استفاده از کارت های هوشمند جهت نمایش گرافیکی کارنامه های مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روی LCD موجود در سالن مدارس می باشد. یکی از ایده های خلاق و برتر این نرم افزار نسبت به سایر دستگاه های حضور و غیاب پرسنلی معمول اتصال سیستم نرم افزاری توانا به LED سالن مدرسه می باشد.

دستگاه حضور و غیاب انگشتی

این دستگاه ساخت نیتجن کره جنوبی می باشد. قطعا تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب خواهند گرفت . دستگاه حضورو غیاب بارکدی ARAZT-۵۰ با توجه به ویژگیهای فنی برای مراکز با تعداد پرسنل محدود کاربرد دارد. قیمت این دستگاه ها ممکن است بر حسب سرعت اسکن متفاوت می باشد، ظرفیت این دستگاه ها محدود بوده و برای تردد های زیاد باید از دستگاه های با حافظه و سرعت زیاد استفاده کرد. در ادامه، وضعیت ارز آن طور که باید پیش نرفت؛ با وجود اینکه گاها کاهش مختصری در قیمت ها دیده می ­شد، اما در مجموع همواره افزایش قیمت اتفاق افتاد. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند. از اوایل سال ۹۷ با شروع دور جدید تحریم ها از سوی ایالات متحده، افزایش دوباره قیمت ارز شروع شد و در نیمه دوم سال شدت بیشتری گرفت. موردی که باید منجر به کاهش قیمت می ­شد، ارایه ارز دولتی به شرکت های واردکننده بود. یکی از روشهای مرسوم در زمینه تشخیص اشیاء در نظر گرفتن قابی کوچک روی تصویر اصلی و تشخیص این خواهد بود که آیا شیء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد یا نه؟

  1. امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز
  2. #حضور و غیاب
  3. رطوبت 20-80%
  4. تعمیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  5. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید

این دستگاه حضور و غیاب با مشخصات منحصر به فرد خود و در عین حال قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت های خصوصی و دولتی تبدیل شده است. اما در هر صورت، همواره افزایش قیمت­ ارز سریعا منجر به افزایش قیمت موارد زیادی در بازار می­ شود. همچنین تشخیص چهره می­ تواند برای تغییر ایستگاه ­های رادیویی و تنظیم صندلی براساس اینکه چه کسی راننده است، استفاده شود. این دستگاه حضور و غیاب مناسب برای مکان های مانند ارگان های دولتی است.از امکانات جانبی این دستگاه می توان به تنظیم سنسور های حسی اثر انگشت و تقویم فارسی و انگلیسی آن اشاره کرد. دستگاه حضور و غیاب zk102 درکمتر از یک ثانیه کار شناسایی را انجام می دهد و دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد . اين عمليات می تواند فقط برای مكانهای خاصی از شركت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. قطعات مهمی مانند نمایشگرها، سنسورها و قطعات اصلی دیگر. اين ريــدر می تواند كارت خوان يا ريدر اثر انگشت مانند مدل اینو ببین باشد.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره های مختلف شاهد افزایش قیمت دلار بودیم. مهمترین مزیت قابلیت ارسال sms آن است که در تمامی طول پروسه هیچ یک از معاونین درگیر سیستم نرم افزاری برای ارسال sms یا پیامک نخواهند شد. بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدین با ارسال نوتیفیکیشن از طرف دایاموز روی گوشی همراه خود ازغیبت .و تاخیر فرزندشان مطلع خواهند شد. چرا که در سایر نرم افزارهای حضور و غیاب ،ارسال SMS ورود ، خروج و یا تاخیر به صورت دستی توسط معاونین و یا معلمان کلاس ها انجام می گیرد. چرا که برای استفاده از این قابلیت نیازی به فشردن هیچ دکمه ای یا لمس صفحه ی نمایش نیست. پس از Extract نمودن پوشه دانلود شده ، با زدن Setup.exe مراحل نصب آغاز می گردد که در طی کار با صفحه ای حاوی دو گزینه Custom و Complete مواجه می گردید .


تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 734
نویسنده : مهندس امنیت

این شرکت در سال 1396 اقدام به راه اندازی فروشگاه صاران مارکت نمود تا بتواند گستره خدمات خود را در سطح ایران بزرگ به تمامی هموطنان ارایه نماید. 3-وجود باطری UPS در دستگاه حضور و غیاب بسیار حایض اهمیت است در هنگام قطع برق این باطری UPS است که برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می نماید. کوچ از حضور و غیاب به روش سنتی به مدیریت الکترونیک به سبک و سیاق دستگاه های حضور و غیاب ، نیاز دارد که پاسخ سفت و سختی به سوال “چرا دستگاه حضور و غیاب؟ افزایش بهره وری:با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت کارکنانی بهتر کار می کنند. این نرم افزار جهت کنترل ورودوخروج پرسنل و محاسبه کارکرد ماهانه با قابلیت تهیه گزارشات مرخصی ، ماموریت ، اضافه کار و کلیه احکام رایج طراحی گردیده است . مجموع قوانین مربوط به قانون کار و قانون استخدام کشوری در 6 قسمت اصلی: 1. قوانین کارکرد 2. قوانین اضافه کار 3. قوانین مرخصی 4. قوانین ماموریت 5. قوانین کم کاری 6 . کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. دستگاه حضور و غیاب P160 با قابلیت شناسایی کف دست , اثرانگشتی می باشد همراه با ترمینال کنترل دسترسی که می تواند با قفل الکتریکی شخص ثالث، سنسور درب، دکمه خروج و غیره ارتباط برقرار کند.

دستگاه اثر انگشت

فناوری هایی که قادر است به این مشکلات غلبه نماید، فناوری های تشخیص چهره، اثر انگشت و کف دست می باشد. وجود آب یا ذرات خاک بر روی انگشت ممکن است در تشخیص اثر انگشت ابهام ایجاد کند. ماژول اثر انگشت FR1200 یکی از سخت افزارهای مورد استفاده در دستگاه حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد می باشد. زمان شناسایی هویتی افراد در دستگاه کنترل تردد RF500 کمتر از یک ثانیه میباشد. دستگاه اثر انگشت ARAZ T7 در سال های اخیر کمک قابل توجهی به کنترل ورود و خروج کارکنان، محاسبه زمان کارکرد، بررسی حقوق و . پس از تخلیه اطلاعات در نرم افزار مربوطه اطلاعات ورود و خروج پردازش می شدند. بلکه دستگاه در زمانی که احساس کند شما قصد استفاده از گوشی خود را دارید، سیستم تشخیص چهره را فعال و اسکن های مربوطه را آغاز می کند. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره دارای سیستم ضد سرقت است و امکان اتصال این دستگاه به آلارم میباشد .



    • سیستم کنترل تردد سازمانی | Organization Access کلیک 



    • نگاه به دوربین باشد



    • مجموعه ای که دستگاه حضور و غیاب دارد یعنی نظم دارد



    • 5- شکل و ظاهر دستگاه حضور و غیاب



    • مشاهده ارسال ها



    • نسخه اندروید




که سبب نفوذ سریع این سیستم در شناسایی تجاری و ابزار بازاریابی برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایهسازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. برای مثال اگر تعداد افرادی که آموزش میدهیم یک فرد باشد، میتوان از این سیستم به عنوان جایگزین رمز عبور برای رایانه استفاده کرد. هرچقدر ابزاری قدرتمندتر باشد، مزیت یا خسارتی که به بار میآورد شدیدتر خواهد بود. اولین حافظه وظیفه ثبت تردد ها را به خاطر دارد و حافظه دوم گنجینه اطلاعات فردی هر پرسنل (اثر انگشت ، کلمه عبور یا کارت) می باشد . با بهره مندی از دستگاه کنترل تردد به عنوان ثبت حضور و غیاب، کارمندان می توانید از همراه داشتن کارت و حفظ کلمه عبور خلاص شوید و در بلند مدت افزایش کارایی کارمندان فراهم گردد. SDK امکان توسعه کاربردهای بیومتریک را برای سیستم عامل های Linux ، Microsof Windows و Mac OS X فراهم می کند. افزایش سود شرکت: با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت ،افزایش بهره وری، افزایش سود فراهم است. کارت حضور و غیاب یکی از انواع چاپ کارت های پی وی سی است که کاربرد آن در موسسات و سازمان ها جهت مدیریت منابع انسانی می باشد.

دستگاه حضور وغیاب ارزان

همچنین نموداری از عملکرد هر کاربر در حساب کاربری وی قابل مشاهده است. همچنین سامانهها به گونهای قابل سفارشیسازی هستند که به تولید اثرانگشتهای یکبارمصرف برای مشتریان روزمره میپردازد. فروشگاه اینترنتی صاران مارکت یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد. محاسبه کردن این زمان و نحوه تاثیر آن با راهکارهای قدیمی غیرممکن است ولی دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این مشکل به آسانی حل شده است. زمان شناسایی که برای تایید هویت در این دستگاه حضور وغیاب در نظر گرفته شده است کمتر از 1 ثانیه است. آنها می بایست قادر باشند تا چهره ها را در کسری از ثانیه تشخیص دهند ساعت ها. سنسور اثر انگشت دستگاه های این برند میانه ای با تقلب ندارند و پروسه شناسایی و تشخیص اثر انگشت هر فرد را در کمتر از 3 ثانیه ختم به خیر می کنند. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. علاوه بر فعالیت ها و تلاش های دولت ها جهت شناسایی تروریست ها و خلافکاران استفاده از سیستم های تشخیص چهره در امور مالی و خرید و فروش نیز میسر است.

جلوگیری از هر گونه تقلب: دستگاه های حضور و غیاب کارتی، پرسنل می توانند از کارت یکدیگر استفاده کنند و سبب میلیون ها زیان مالی برای کسب و کارهای مختلف شوند. اطمینان در تشخیص صحیح کارمند: ویژگی های فیزیولوژیکی بیومتریک که سیستم حضور و غیاب ثبت می کند برای هیچ کدام از افراد یکسان نیستند. الگوریتم تشخیص اثر انگشت این اسکنر از جمله بهترین الگوریتم های تشخیص اثر انگشت در دنیا است و اسکنر آن اسکن اثر انگشت را با قدرت 500 Dpi انجام میدهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل 28371 با توجه به کارایی دقیق آن به عنوان یکی از پرفروش ترین دستگاه های حضور و غیاب می توان نام برد، این دستگاه دارای جدیدترین الگوریتم شناسایی اثر انگشت می باشد. یکی از جدیدترین محصولات حضور و غیاب کنترل تردد دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل 28371 می باشد. کامل ترین دستگاه حضور و غیاب با 1 سال گارنتی و 10 سال خدمات ، نمایشگر رنگی 3 /5 … قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن با توجه به امکانات و ویژگی های آن، بسیار مناسب می باشد.


تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 638
نویسنده : مهندس امنیت

ولی امروزه نرم افزار دستگاه حضور و غیاب ارزان و پیشرفته کارتی بیشتر تحت سیستم عامل ویندوز طراحی میشوند و اطلاعات بسیار زیادی را از این ورودی و خروجیها در معرض دید اپراتور قرار میدهند. هر یک از این پورت ها از روش بخصوصی برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند که سرعت انتقال اطلاعات دستگاه ها به شبکه بسته به نوع کابل می باشد. سیستم تحت وب گزارشات کنترل کارکرد WebKart با اتصال به بانک اطلاعات نرم افزار WinKart امکان مشاهده میزان کارکرد را از طریق اینترنت و شبکه های داخلی به تمامی پرسنل سازمان می دهد. باوجوداینکه استفاده از برگه آسان است، اما ممکن است مشکلاتی در مورد خواندن یا نوشتن مطالب داشته باشید، یا دفترچه آسیب ببیند یا حتی احتمال خطای انسانی نیز وجود دارد. اما معروفترین و پر استفاده ترین این روش ها استفاده از اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز می باشد. 1- در سامانه جدید، ثبت درخواست مرخصی ها و اصلاح ترددهای قدیمی، از تاریخ 1 فروردین 1397 تا روز جاری برای کلیه افراد به مدت 2 ماه (تا 15 مهر 1398) باز خواهد شد.

  • پاور سوئیچ هوشمند (3)
  • تشخیص اثر انگشت حتی در سرما
  • نظارت بر کارمندان سیار از طریق جی پی اس
  • وزارت آموزش پرورش
  • امکان ثبت اطلاعات برای روزهای گذشته
  • کارایی دستگاه

گاهی پیش می آید که پرسنل به هر دلیلی ورود و خروج خود را در دستگاه ثبت نکرده باشند. همیشه کارمندانی هستند که دیر به سر کار می رسند و ورود و خروج نامنظمی دارند، علی رغم استفاده مدیران از انواع دستگاه های حضور و غیاب (کارتی، اثر انگشتی و …) این معضل همچنان به قوت خود باقیست. از جمله بهترین پیشرفت ها در این زمینه می توانیم دستگاه های حضور و غیاب امروزی را معرفی کنیم. دستگاه حضور و غیاب Biostation 2 - محصولات سیستم حضور و غیاب در . وقت و حضور را به عنوان یک وظیفه برای اتوماسیون کارمند خود اختصاص دهید. که دارای دستگاهی بود که پس از کشیده شدن کارت بارکدی خاص برای ورود و خروجها در حافظه سیستم ذخیره شده و بعد از خالی کردن اطلاعات آن به کامپیوتر, بتوسط نرم افزار خاص حضور و غیاب پردازش میشدند. سوأل : در برخی نرم افزارها، اطلاعات تردد پرسنل از دستگاه فراخوانی شده ، اما در نرم افزار نمایش نمی دهد.

فروشگاه دستگاه حضور و غیاب

سوأل : مهترین علل عدم ارتباط با پایگاه داده(بانک اطلاعاتی) و پیغامهایی نظیر Connection Failed - قطع ارتباط - نام سرور،کاربر یا کلمه عبور اشتباه است - عدم ارتباط با بانک اطلاعاتی یا Sql - عدم مجوز دسترسی چیست ؟ این نرم افزار تحت وب است و کاربری آن بسیار آسان می باشد. همچنین پورت های خروجی مختلفی در ساخت دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود که برخی از آن ها عبارتند از USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP. معروف ترین روش های کنترل تردد استفاده از اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز می باشند. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. افراد را از قسمت ” پرسنل ” با زدن گزینه ” اضافه ” پرسنل را اضافه میکنیم. تمام عواملی که در قسمت قبل توضیح دادیم دست به دست هم داده و قیمت یک دستگاه حضور و غیاب را مشخص میکنند. 1- تکنولوژی شناسایی: همانطور که در پیش گفته شد، دستگاه های حضور و غیاب از روش های متنوعی جهت ثبت تردد استفاده می کنند.

نرم افزار حضور غیاب رایگان

پس از طی این مراحل می بایست تنظیماتی را بر روی نرم افزار گشت و نگهبانی انجام داد و سپس تنظیمات انجام شده را بر روی دستگاه کشت زنی نگهبان آپلود کرد. سریال یادآوری | قسمت 24 سریال یادآوری | قسمت 25 طنین صدای مرگ بر آمریکا در آغاز "انتقام سخت" اخرنامردی آتش سوزی هولناک برج عظیم در جده پهپاد V-coptr لینک  با قابلیت ۵۰ دقیقه پرواز بدون توقف دروازبانان دریبل زن! قابلیت دریافت اطلاعات ورود و خروج از فایل متنی و فلش . پردازنده قوی دستگاه، امکان تشخیص چهره در کمتر از ۱ ثانیه را فراهم می کند، همچنین این دستگاه توانایی عملکرد در محیط های مرطوب با رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درجه را دارد. نرمافزار طراحی شده از سوی استارتآپ Ever AI این توانایی را دارد تا با حجم بسیار زیادی از تصاویر و ویدیوهای کاربران که در سرویسهای مختلف کلاود نگهداری میشود، کار کند. A25 توانایی پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت را دارا می باشد و می توانید از آن بعنوان یک تلفن همراه استفاده کنید.

مدیریت کارمندان در محیط کار یکی از مواردی است که مدیران دائم باید آن را درنظر بگیرند. نکته:در انواع سیستم های کارتی که در بالا به آن اشاره شد برای دستیابی به دستگاه حضور و غیاب ارزان و دارای کیفیت بالا باید ازبین سیستم های یک تا چهار با توجه به نیار سازمان خود انتخاب کنید. در صورتی که الگوی کاری مورد نظر به صورت موقت به فرد تخصیص داده می شود، گزینه «الگوی کاری موقت» را انتخاب نمایید. ابتدا سازمان مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نموده و نام الگوی کاری مورد نظر را در کادر مربوطه وارد نمایید. همچنین اینکه اگر شما شرکت یا کارخانه ای دارید که تعداد پرسنل آن خیلی زیاد هستند بایستی از چند دستگاه مختلف در ورودی بخش های مختلف برای استفاده کارمندان بخش های مختلف استفاده کنید. هسته اولیه شرکت ذرهبین در سال ۱۳۷۲ در همکاری با شرکت ایرنت و سیستم BBS آن تشکیل شد. کلیه افرادی که به هر دلیلی از ابتدای سال 1397 تاکنون تردد ناقص داشته اند و موجب ثبت غیبت یا کسرکار برای آنها شده است، می توانند در بازه زمانی مذکور از طریق سامانه جدید، برای اصلاح آن اقدام نمایند. آمار دولتی نشان می دهد که اگر شما از یک سیستم دستی استفاده می کنید، احتمالا میزان اشتباه در میزان فرآیند حقوق و دستمزد بین 1 تا 5 درصد است. کمپانی پاناسونیک ادعا کرده است که این فناوری نوین نسبت به سایر فناوری های موجود تا 5 برابر دقیق تر عمل می کند. برخی از دستگاه ها تمامی این ماژول ها را دارا می باشند و برخی دیگر که معمولا قیمت ارزانتری دارند برخی از این ماژول ها را حذف کرده اند.


تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 1006
نویسنده : مهندس امنیت

والدین می توانند به صورت ماهانه با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه به صورت کاملاً خودکار فیش کارنامه فرزند خود را دریافت نمایند. پیامک ورود و خروج و تاخیر و غیبت دانش آموز در کسری از ثانیه در همان لحظه کارتزنی برای گوشی والدین بصورت خودکار ارسال می گردد. همچنین گزارش روزانه ورود و خروج و تاخیر دانش آموزان به صورت اتوماتیک و هوشمند برای اپلیکیشن اندروید مدرسه گوشی اولیا همزمان ارسال می گردد. در این مرحله شما لینک های دانلود نرم افزار اندروید و ای او اس ، اتنسی را مشاهده می کنین و می تونین آن ها را برای پرسنل خود ارسال کنین. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی در رابطه با انواع روش های حضور و غیاب داشته باشیم، روش های حضور و غیاب را می توان به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم بندی نمود. این شرایط بهوجود آمده در مورد سنسور دستگاه تشخیص اثر انگشت شرکت اپل، نشان میدهد که اثر انگشت های تقلبی و غیرواقعی هنوز برای سیستمهایی که فقط از روش نرمافزار، به تنهایی، استفاده میکنند، یک خطر محسوب میشود. داشتن سنسور اثر انگشت زنده میباشد که به زبان علمی bioID هم معروف است.

دستگاه ساعت زني

همچین از این قسمت وبسایت ما هم میتوانید پرسش و پاسخ را ببینید هم میتوانید مراحل نصب را مطالعه کنید. 2. انگشت خشک: اگر انگشتتان خیلی خشک است، از مایع یا هوای بازدم گرم خود برای اندکی خیس کردن آن استفاده کنید. آیا می دانید نرم افزار طلایی چاپ فاسافت کار چندین نرم افزار از جمله فتو شاپ را به سادگی انجام می دهد. البته پردازش دقیق اطلاعات، باعث بهبود دقت و صحت فیش حقوقی می شود و شفافیت کامل را ارائه می دهد. پیشنهاد می کنیم این راهنما را با دقت مطالعه کنین تا با امکانات کامل برنامه موبایل آشنا بشین. تبریک … شما اولین محل کار خود را با موفقیت ثبت کردید حالا به مرحله ی بعد میریم. ر محل دقیق دفتر خود را روی نقشه مشخص کنین و بعد از مشخص کردن محل دقیق محل کار خود روی نقشه بر روی افزودن کلیک کنین . دقیقا مشخص کنید چه واحدهایی از طریق نرم افزار باید با هم مرتبط باشند و آنرا برای طراح و کارشناس نرم افزار توضیح دهید تا بتوانید بهترین استفاده را از ظرفیت نرم افزار ببرید.

۶- ردیابی پروژه ها و وظایف از راه دور: شما همچنین می توانید از نرم افزار حضور و غیاب جهت ردیابی پروژه ها استفاده کنید تا متوجه روند برخی از پروژه ها و وظایف شوید. ردیابی تمام مسائل زمانی: مطمئن شوید که دستگاهی را انتخاب می کنید که از تمام نیازهای مرتبط با زمان شما مراقبت می کند و نه دستگاهی که فقط زمان ورود و خروج را ثبت می نماید. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ردیابی زمان بدون نیاز به پرسنل برای نظارت بر سیستم به طور 24 ساعت در روز وجود دارد. در این حالت اطلاعات حضور و غیاب کاربران بدون هیچ زحمتی در دسترس مدیر قرار دارد. یک مدیر در مواجهه با چنین مسائلی گاه بایست انعطافپذیر باشد و شرایط خاص این افراد را بپذیرد و از اینکه طبق قانون محل کار رفتار نمیکنند چشمپوشی کند. دنیای امروز ما با اطلاعاتی از این قبیل اشباع شده است و تعداد زیادی از دادههای ویدیویی و عکسها، مجموعه دادههای موردنیاز برای به کار انداختن تکنولوژی تشخیص چهره را فراهم میکنند.



    • قابلیت به روز رسانی دستگاه توسط نرم افزار و حافظه فلش



    • 10دستگاه حضور و غیاب نانوتایم مدل Semi 7000



    • نحوه بازکردن دستگاه و شناخت اجزای داخلی آن



    • قابلیت چند زبانه بودن کردی عربی فراسی انگلیسی و…




در هنگام تعریف پرسنل می تونین شیفت پرسنل را مشخص کنین ( از لیست شیفت هایی که قبلا تعریف کردین) همچنین به تاریخ شروع به کار پرسنل دقت کنین چون کارکرد آن ها از این تاریخ محاسبه می شن. والدین می توانند در هر زمان دلخواه با نگه داشتن کارت هوشمند فرزند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب کارنامه مستمر را به صورت گرافیکی و زیبا به همراه نمودار بر روی پمثیپ سالن مشاهده نمایند. ارسال sms برای هر چند کلاس در هر چند درس در هر بازه زمانی دلخواه و با تلفیق هر گونه گزینه مورد نظر کاربران از ویژگی های خاص نرم افزار می باشد. اپلیکیشن مورد نظر باید با نرم افزار و دیتابیس اصلی ارتباط بگیرد و گزارش های موردنظر را ایجاد کند. در سازمان هایی که حضور و غیاب به صورت دستی یا دستگاهی انجام می­ شود، جمع بندی حضور و غیاب تمام کارکنان، جداول زمانی کاغذی و… کیفیت و سرعت حضور و غیاب را پایین می آورد. این شاید مهم ترین کاری باشد که یک نرم افزار موبایلی حضور و غیاب برای مدیر نرم افزار انجام دهد. همچنین می ­توان امکان ارسال نوتیفیکیشن برخی از اطلاعات دیگر به موبایل مدیر را به دلخواه انتخاب کرد. از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران … TA300 می تواند تا سقف 500 قالب اثر انگشت و 30000 تراکنش را در هر دستگاه خود ….

دستگاه حضور غياب انگشتي

قیمت دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره کلیک  Nac 5000 Face با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. معرفی دستگاه; قابلیت ها; کاربرد دستگاه; قیمت دستگاه. در ادامه ی صفحه قابلیت های نرم افزار موبایل اتنسی برای شما کامل نوشته شده و همچنین یک آموزش کاربری نوشته شده . مدیر هم باید بتواند هر جایی که هست، حداقل گزارش ها یا اگر نرم افزار این قابلیت را داشته باشد، گزارش های کاملی را ارائه کند. در هرحال، حداقل میزانی از گزارش ها را فراهم و نمایی کلی از وضعیت حضور و غیاب کارکنان درون شرکت را به مدیر یا مسئولی که خارج از شرکت است، ارائه کند. اصلی ترین کاری که دستگاه حضور و غیاب انجام می دهد، این است که ساعت ورود و خروج کارکنان را ثبت می کند. در این نوع کنترل تردد ورودی باید کاربر انگشت خود را بر روی دستگاه قرار دهد و سپس دستگاه کنترل دسترسی پس از بررسی اثر انگشت شخص در صورت صحیح بودن به وی اجازه ورود یا خروج خواهد داد.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 843
نویسنده : مهندس امنیت

از طرفی این خصوصیت سیستم حضور و غیاب میتواند به سود بخش نیروی انسانی شرکت باشد، زیرا آنها نیز مجبور نخواهند بود که در مورد برنامه کاری کارکنان بهطور مداوم به آنها پاسخ دهند. قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان بررسی مدل ها مختلف دستگاه ها معرفی دستگاه های تشخیص چهره و خرید … عدم محدودیت در تعریف اثر انگشت سرعت پردازش بسیار بالا. 1. از منوی اطلاعات پایه , گزینه معرفی شیفت را انتخاب نمایید. 9-آیا قیمت دستگاه انتخاب شده متناسب با بودجه شرکت شما می باشد؟ قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی … تایمنیکس هم نرم افزاری ساده برای ثبت و مدیریت زمان و شروع و پایان فعالیت هست. یک مرز ارتباطی بین دو شبکه است که به هم اعتماد ندارند. یکی از مشکلات تشخیص چهره به روش دو بعدی این است که در صورت عدم وجود نور کافی با مشکل مواجه میشود.

از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت.

کیانیت شکسته تولید کنندگان ماشین آلات; Brabender در مقیاس . تولید کنندگان ماشین آلات سنگ زنی در چینسنگ سنگ شکن ماشین در . لیست نمایندگان شرکت جهان گستر جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های حضور و غیاب در شهرهای مختلف. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت K اینجا کلیک کن دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. قیمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V26. امکان افزودن به ساعتهای کاری کارکنان در صورت دورکاری، که این امر توسط نرمافزارهای موجود در یک سیستم حضوروغیاب ممکن میشود. از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت. سنگ شکن تن در ساعت تاثیرآرتا سنگ شکن, غلتکی کارخانه . با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه، SMS ورود، خروج و یا تاخیر دانش آموزان در همان لحظه به موبایل والدین ارسال می شود و در سیستم مدرسه نیز تمامی جزئیات ثبت می گردد. ارسال اتوماتیک روزانه تولد دانش آموزان که با استفاده از برنامه های زمانبندی شده نرم افزار امکانپذیر می باشد.

  • استعلام بهاء
  • گرفتن گزارشات متنوع
  • قابلیت استفاده در حالات کارت، رمز، اثر انگشت
  • امکان محاسبه اضافه کار روز عادی و روز تعطیل

سیستم های بیومتریک شرکت دانش بنیان آرام رمز گستران - ارگ - شامل سیستم های تشخیص و شناسایی چهره، تشخیص و شناسایی عنبیه، تشخیص و شناسایی اثرانگشت می باشند. این دستگاه ها یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب می باشند و با استفاده از اسکن چهره افراد اقدام به شناسایی آن ها می نماید. اگر دوربین شما بتواند تصاویر را شناسایی و تجزیه تحلیل کند می تواند به راحتی امنیت شما را تامین کند. اینکه واقعا ثبت ورود و خروج ها و مرخصی یا ماموریت های بین روز به صورت دستی و کاغذی چقدر می توانست سخت و خطاپذیر باشد قابل توصیف نیست. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. از این گذشته این روش عمدتا در شب و بدون وجود نور مورد استفاده قرار میگیرد و روزها استفاده از آن منطقی نیست.

در این مورد خیلی تحقیق کنید. اصطلاح بایومتریک در اصل به معنی تشخیص ویژگیهای انسانی است که برای هر انسان این ویژگیها منحصربهفرد هستند. مسئولان در صادر کردن مجوز برای این رکوردگیری به من یاری بسیاری کردند. در بسیاری از قسمت های نرم افزار، باید به چارت رجوع شود؛ اطلاعات از چارت استخراج می شود و برای محاسبات، گزارش گیری و موارد دیگر در نرم افزار، از آن استفاده می شود. زنی سنگ آهک 100 تن در ساعت تن در ساعت دستگاه های سنگ شکن سنگ آهک برای. با استفاده از الگوریتم های قوی و تکنولوژی های پیشرفته این دوربین های مدار بسته می توانند در مقایسه با سایر دوربین های هوشمند عملکرد بهتری داشته باشند. این سیستم با کنترل دقیق تردد پرسنل دخالت افراد غیر مسئول را به صفر رسانده و احکام محاسبات مربوط به کسرکار، اضافه و مرخصی را به صورت کاملا مکانیزه با اطلاعات جامع و کامل در اختیار مدیران قرار میدهد . با توجه به اهمیت بازدهی عملکرد پرسنل در شرایط اقتصادی امروز کشور، کنترل تردد و عملکرد پرسنل بدون استفاده از دستگاههای حضور و غیاب عملا غیر ممکن می باشد. سنگ شکن 300 تن در ساعت در استخدام در معدن.

قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

ماشین آلات سنگ زنی. فاکتور رسمی ماشین آلات و خطوط . در اطراف گوشهها خطوط لبخند به وضوح دیده میشوند. از آنجا که تجمع رگهای زیر پوست صورت در هر فرد شکل متفاوتی دارد، تمایز رنگ بین نقاط مختلف صورت ثابت می ماند. شکن در شکل زیر یک ماشین سنگ . گزارش شما در مورد این آگهی چیست؟ من توانستم با دمبل هایی به وزن 5 کیلوگرم در مدت 10 ساعت به تکرار 21 هزار و 180 که معادل 108 تن بود، این رکورد را جابه جا کنم. وی با دمبل های 3 کیلوگرمی 3 هزار و 200 تکرار را انجام دهد. رکورد دیگرم حرکت جلو بازو با دمبل بود که یک ورزشکار آمریکایی آن را ثبت کرده بود، وی توانست با دمبل 3/5 کیلوگرمی 9 هزار و 720 تکرار انجام دهد. یک دوربین با کیفیت بالا، تصاویری را از چهره یک شخص می گیرد و نشانه های خاص چهره وی را بررسی می کند، بعنوان مثال، فاصله بین چشمها، عرض بینی، شکل گونه ها و … . به عنوان یک انسان ،مغز شما قادر است در لحظه تمام این کار ها را ب طور خودکار انجامدهد .


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 745
نویسنده : مهندس امنیت

اگر این شرایط رو ندارید یا نمی تونید پیاده کنید، لطفا ادامه متن رو نخونید که وقتتون گرفته نشه. حال اگر بخواهید تردد ماهانه از پرسنل خود تهیه نمایید (با احتساب 31 روز) شما باید دستگاهی را انتخاب نمایید که ظرفیت تعداد تردد آن حداقل 12,400 باشد. ظرفیت تردد در این دستگاه حدو اینو ببین رکورد میباشد. این دستگاه در ظرفیت های 5 الی 30 تن در ساعت با, این آسیاب در سایزهای مختلف, 0-5 hm 20 15-20 20 . کارخانه سنگ شکن در مالزی برای فروش,کارخانه سنگ , ظرفیت های 170، 200 و 250 تن در ساعت ،خطوط سنگ . شرکت آسیا سنگ شکن, ظرفیت 200 تن در ساعت کارخانه, مي توان به عنوان راهنما از آن . همان طور که مشاهده می کنید, بردار ویژه در واقع شامل عکسهایی با همان ابعاد عکس های ورودی می باشد که شبیه به شبح هستند. در هر مجموعه و سازمانی ثبت تعطیلات رسمی در تقویم های کاری پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • ویژگی های اصلی نرم افزار حضور و غیاب چیست؟
  • آیا سیستم قابلیت در باز کردن را دارد؟
  • 15- سیستم حضور و غیاب، معیاری برای شناسایی کارمندان
  • سختی جداسازی صورت از پارازیت های پس زمینه

اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. مراجعات به بخش حضور و غیاب از طرف پرسنل و استفاده از کاغذ جهت درخواست و صدور مجوز ترددهای بین روز به حداقل می رسد. پس از انتخاب دستگاه مناسب و خرید نوبت به راه اندازی آن می رسد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بعد از خرید دستگاه حضور و غیاب چه نیازی به تهیه نرم افزار حضور و غیاب می باشد؟ لیدار هم شباهت زیادی به سونار دارد با این تفاوت که به جای ارسال پالسهای صوتی از لیزر استفاده میکند. یک تصویر ساده 24 در 24 پیکسل، معمولاً منتهی به 160،000 ویژگی میشود که هر یک از جمع/تفریق کردن مقادیر پیکسلها به دست آمدهاند. این دستگاه بسیار قوی و سریع بوده و توانایی کار کردن در محیط های اداری کوچک با جمعیت کم را دارد. یکی از دستگاه های زیبای شرکت تایگر با طراحی بسیار زیبا و ارگانومیک این دستگاه می باشد که برای محیط های با حجم کم طراحی شده است. با وجود این که برند Integrated Biometrics در بین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در ایران و جهان شناخته میشود، یکی از جدیدترین شرکتهای این حوزه نیز هست که در سال ۲۰۰۲ در منطقه اسپارتانبورگ احداث شد.

دستگاه کارت زنی حضور و غیاب

این نوع از دستگاه های کنترل تردد دارای دوربینی هستند که با تشخیص چهره افراد، عبور و مرور را ممکن می سازد. قیمت این دستگاه حضور غیاب ارزان است و در مقایسه با امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در آن در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار بسیار پایین تر می باشد. مقایسه شن و ماسه طبیعی و سنگ شکن 100 متر مکعب هزینه تولید شن و دریافت بیشتر سنگ زنی سنگ شکن تا 100 مش . Chat چت زنده 4500 مش آسیاب کوارتز . آسیاب توپ برای سنگ زنی سنگ آهک 200 مش ترجمة و معنی کلمه سنگ در فرهنگ لغت فارسی-عربی اصطلاحات صفحه 1 . 300 مش چرخ آسیاب توپ ماشین سنگ زنی 400 مش, كه با درجه خلوص بالا و به ابعاد . چرخ غلتکیمشeyfhr.eu. ماشین آلات سنگ شکن استفاده می شودتن در ساعت مش; دریافت قیمتمش آسیاب غلتکیyogtreatmentsociety.in. سنگ زنی ماشین آلات لوله های سنگ شکن فکی سنگ شکن, تا مش 200 کاربرد دارد سنگ شکن فکی 40 . زنی سنگ آهک 100 تن در ساعت تن در ساعت دستگاه های سنگ شکن سنگ آهک برای. 25 تن در ساعت سنگ آهک آسیاب غلتکی. گرانیت سنگ سخت در .

در این روش برای محاسبه ی مولفه های اصلی از یک شبکه عصبی خطی استفاده شده است, که علاوه بر کاهش حجم مورد نیاز برای محاسبات, طراحی سخت افزار آن بسیارساده تر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتیAC 2200 و خرید اینترنتی دستگاه حضور و غیاب ویردی، می توانید به بخش محصولات سخت افزاری وبسایت شرکت مهندسی کسرا مراجعه کنید. با خرید این دستگاه ، با هر شرایط شغلی دستتان باز می باشد که بهینه ترین روش شناسایی را انتخاب کنید . کارخانه سنگ شکن در هند 200 تن در, شن و ماسه توپ آسیاب خشک تن در ساعت, 20 تا 100, خرید آسیاب . 20 تن در ساعت آسیاب ظرفیت توپ در هند. فک کوچک از 250 ظرفیت سنگ شکن. ، راهکاری کامل برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که می خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد و عدم مواجه با دشواری راهکارهای موجود، ساعت ورود و خروج کارکنان خود را به صورت آنلاین کنترل نمایند.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 702
نویسنده : مهندس امنیت

3. اسکنر را در محل مناسبی به لحاظ دسترسی پرسنل جهت ثبت حضورغیاب روزانه خود قرار دهید. چند تا عبارت , اصطلاح , جمله کاربردی در انگلیسی همراه با تلفظ درست" آیا جهت دادن به موهای کاشته شده صحیح است ؟ نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید. رفع اختلالات پرداخت: سیستم اثر انگشت پیشرفته اختلاف زمانی را با دادن دسترسی کارفرمایان به برخی تنظیمات از بین می برد. هر شخص در جهان از الگوی صوتی و تارهای صورتی منحصربهفردی برخوردار است، البته شاید این تفاوتها در گوش انسان قابلتشخیص نباشند؛ برخی نرمافزارها و سیستمهای حساس به صوت وجود دارند که جزئیات صوت و تار صوتی را تشخیص میدهند. لازم به ذکر است که همراه این دستگاه دو نرم افزار برای چاپ فیش حقوقی و گزارشگیری وجود دارد.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

سیستم حضور و غیاب جامع ماداکتو نیز مبتنی بر وب است و امکانات خوبی را در اختیار مدیران و پرسنل قرار می نماید. 1 از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. همچنین استفاده از آی پی استاتیک جهت فعالسازی دستگاه حضور غیاب برای نرم افزار و باز کردن قفل دستگاه های (ساعت زنی) نیز موزد بررسی قرار می گیرد. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. داشبورد حرفه ای و کارآمد نرم افزار حضور و غیاب کارابان وب امکانات کاملی را در اختیار مدیران و کاربران می گذارد. سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضد خش می باشد که سرعت شناسایی آن در کمتر از ۰٫۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند.

دستگاه ساعت زن

مواردی که شرکت فراافزار را متمایز میکند: ۱٫ داشتن سنسور اثر انگشت انحصاری، که با بالاترین کیفیت، اثر انگشت هر فرد را در کمتر از ۳ ثانیه اسکن کرده و تشخیص می دهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی UA400 با قابلیت شناسایی اثر انگشت در کمتر از 1 ثانیه دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوک الکترواستاتیک می باشد . اصطلاحا این مدل دستگاه با این مدل قابلیت ها به سری iFace معروف هستند با این تفاوت که خروجی رله هم داشتند که برای محیط های کوچک چندان کاربردی نداشت. دستگاه حضور و غیاب Anviz W1 جزو قابل اعتماد ترین و ساده ترین دستگاه ها می باشد که امکان همسانی با کلیه نرم افزارهای درون سازمانی را دارا میباشد. دستگاه حضور و غیاب,دستگاه حضور و غیاب ارزان,دستگاه حضور و غیاب انگشتی, دستگاه حضور و … مدل: دستگاه حضور و غیاب ZK مدل MB-908. قیمت دستگاه حضور غیاب از این مدل به مراتب ارزان تر از مدل های پیشرفته تر است که امروزه استفاده می شود.

  • آلارم غیبت (اطلاع به دانشجویان از طریق پیامک(sms) )
  • 1-تعیین کارکرد افراد
  • ثبت مرخصی، روزهای تعطیل و دورکاری
  • گیت کنترل تردد نفر | Access Control gate
  • ارتباط بیسیم از طریف وای فای
  • ابزارهای موضوع
  • امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان
  • محاسبات دقیق و مقرون به صرفه بودن آن

جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. بنابراین نیاز به یک سیستم یکپارچه جهت جلوگیری از سرقت زمان بین کارمندان و نظارت متدوام کارفرما وجود دارد. در هنگام قطع برق ، باطری (UPS) برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می کند. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. این دستگاه قابلیت تعریف تا ۶۵۰۰۰ عدد کارت را داشته و در مقابل باران مقاوم می باشد . قابلیت تشخیص چهره است که این دستگاه بسیار دقیق است .این دستگاه قابلیت ثبت 800 چهره را در حافظه خود دارد و میتواند شناسایی کند. ساختار انعطاف پذیر: سیستم کنترل تردد کسرا با تمامی نیازهای شما همخوانی دارد و نیازهایتان را پاسخگو است. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد.

سیستم حضور وغیاب تحت وب

با نصب اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا روی تلفن همراه، کارتابل کارمندان برای ثبت مجوز ها بدون ایجاد وقت پرتی در اختیارشان قرار می گیرد. نرم افزار تحت وب PWKaraWeb محصول شرکت دنیای پردازش یکی از سامانه های حضور و غیاب آنلاین موجود در بازار است. دستگاه pw1700 حاصل بیش از ربع قرن تجربه طراحی دستگاه حضور و غیاب در شرکت دنیای پردازش می باشد. این نکته آخر ( اطلاع پیدا کردن از ورود و خروج پرسنل و گزارشات آن ها )، موضوعی است که برای بسیاری از مدیران اهمیت دارد که بتوانند در خارج از سازمان هم حضور و غیاب کارکنانشان را کنترل کنند. امروزه پیشرفته ترین دستگاه های کنترل تردد و دسترسی از ویژگی های بیومتریک افراد برای احراز هویت استفاده می کنند. از دیگر قابلیت های این دستگاه امکان استفاده از آن در درون شبکه است. در نرم افزار ویسمن تحت ویندوز (نسخه رایگان) امکان دریافت و مشاهده ورود و خروج ها به صورت روزانه و فردی وجود دارد و همچنین دارای قابلیت اصلاح گروهی ساده ورود و خروج ها نیز می باشد. اسکنرهای اثر انگشت میتواند به عنوان دستگاههای امنیتی بیومتریک اصلی بکاربرده شوند، هرچند روشهایی برای مغلوب ساختن این تکنولوژی، با استفاده از پوششهای مصنوعی نوک انگشتان وجود دارد. تکنیکهای تشخیص هویت بیومتریک، روشهایی هستند که افراد از طریق خصوصیات فیزیکی، مانند اثرانگشتان، نمودارهای گرافیکی voiceprint، مشخصات چهره یا حتی آرایش DNAخود، شناسایی میشوند.

دستگاههای Supremaدر برنامههای مختلف مانند گذرنامه الکترونیکی، شناسایی جنایی، اینجا بازرسی مهاجرت و غیره استفاده میشوند. در حال حاضر این شرکت قادر به ارائه محصولات با کیفیت بالا و با پیشرفتهترین تجهیزات در شناسایی افراد است که از سیستم عاملهای متفاوتی برای دستگاههای خود استفاده میکند. طراحی دستگاه کاملاً خاص می باشد برای مثال حتی فونت های استفاده شده در این دستگاه در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد و بصورت خاص برای دستگاه رادن طراحی و ایجاد شده است. از نظر اقتصادی با استفاده از سیستم های حضور و غیاب هزینه های اضافی برای هر کارمند بشدت کاهش می یابد. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب همزمان با اتوماسیون کنترل تردد، امنیت شرکت را به طور کامل تضمین کنید. نرم افزار اطلس حضور و غیاب با قراردادن چند لایه امنیتی بطور کامل امنیت سیستم را تضمین مینماید. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن ، آخرین محصولی است که توسط جهان گستر در زمینه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی طراحی و تولید شده است.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 700
نویسنده : مهندس امنیت

یکی از نگرانی ها در مورد فناوری احراز هویت از طریق تشخیص چهره، این است که تصویر شما در پایگاه داده ای ذخیره شده و در اختیار شرکت های تبلیغاتی یا نهادهای جاسوسی/امنیتی قرار گیرد. معمولاً سامانه حضور و غیاب به صورت روزمره مورد استفاده و بازدید کلیه پرسنل سازمان ها قرار می گیرد. دستگاه و ساعت حضور غیاب مدل F400 کمپانی zktecho یکی از بهترین دستگاه های اثر انگشتی موجود در کشور میباشد. با استفاده از ماژول کاردکس موجود در این نرم افزار می توانید فرمول های مختلفی را جهت اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی تعریف نمایید. شناسایی چهره فرد از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت کاربر و سپس مطابقت تصویر با چهره های موجود در پایگاه داده خود را در کمتر از یک ثانیه امکان پذیر می گردد. زاویه کمتر از 60 درجه باشد و دقیقاً بین دو طبقه قرار بگیرد. آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به مشهد کمتر است؟



    • عرفان محمدی



    • آسیاب ذغال سنگ عمودی 200 تن در ساعت-



    • اجتناب از معاملات نقدی و حضوری



    • اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا (محصولات)



    • صف های طولانی



    • کلید ماموریت




با توجه به سیستمهای حضور وغیاب در بازار، میتوان انتخاب و خرید یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب را کار مشکلی دانست. 1. گزارش ورود ، خروج ، تاخير و غيبت وي به صورت اتوماتيک در سيستم توانا جهت استفاده هاي بعدي توسط معاونين به همراه جزئيات کارت زني ثبت خواهد شد. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج) خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. با این حال اگر این اخطار برایتان مهم نیست پیش بروید و چهره خود را اسکن کنید. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد ( Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. در بعضی از نقاط جهان (مانند ایالات متحده) قانون صریحاً نیروهای امنیتی را از چنین کاری باز می دارد. لینک منبع

نرم افزار ورود و خروج

حتماً به یاد دارید که هوش مصنوعی اپلیکیشن گوگل فوتوز در آغاز کار، افراد سیه چرده را به عنوان گوریل شناسایی می کرد، یا وب کم های ردیاب چهره HP اصلاً نمی توانست افراد سیاه پوست را تشخیص دهد. نرم افزار رکوگنیشن یکی از سرویسهای متعدد ابری "خدمات وب آمازون"(AWS) است که برای توسعه دهندگان در دسترس است. توجه داشته باشید که قفل چاپ اثر انگشت تنها در دستگاه هایی که اندروید ۶٫۰ به بالا دارند و مجهز به سنسور چاپ اثر انگشت هستند پشتیبانی می شود. اما اگر گوشی شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند نگران نباشید برنامه هایی وجود دارند که می توانید از آنها برای قفل چهره اندروید استفاده کنید. اما اگر مدیران از دستگاه کارت ساعت زنی استفاده کنند همه چیز با فرآیندی مشخص طی میشود و با قاعده و اصول پیشرفته و محاسبه ی کارکردها با کمترین احتمال خطا رخ می دهد. ۱- دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و به منظور تسریع و تسهیل امور مربوط به سیستم حضور و غیاب ،از ابتدای شهریور ماه زیر سیستم مرخصی/ماموریت در سامانه وب حضور و غیاب راه اندازی گردید. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. بنابراین مشخص کردن یک معیار دقیق و ثابت برای بهترین دستگاههای حضور و غیاب چندان درست نیست و تنها میتواند چند معیار را برای آنها تعریف کرد. قطعاً تشخیص چهره فناوری قدرتمندی است اما قدرت میتواند در دو مسیر خوب یا بد پیش برود. البته در یک مورد کارتان میتواند واقعاً مشکل شود: اگر خواهر یا برادر دوقلویی داشته باشید که چهرهاش با شما مو نزند. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم، باید اصطلاح هیجان را بهکار ببریم. اکنون که ویژگی قفل چهره را فعال کردید سعی کنید قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. در کنار طراحی زیبا و نمایشگر بدون حاشیه، یکی از قابلیت های برجسته آیفون X سیستم تشخیص چهره جدید و پیشرفته ای به نام Face ID است که البته روی سِن اپل پارک، با مدیران این کمپانی سر ناسازگاری داشت. به ویژه زمانی که این کارنامه ها به صورت رنگی در اختیار آنها قرار گیرد.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 862
نویسنده : مهندس امنیت

Face پس از آن از الگوریتم خود برای مطابقت این چهره با آنهایی استفاده می کند که در دنیای واقعی وجود دارند. بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. با تعریف این قیمت ها، چه در فروشگاه اینترنتی و چه در فروش حضوری و فاکتور دستی، سیستم به صورت خودکار و متناسب با تعداد خرید شده توسط مشتری، قیمت تعدادی را لحاظ می نماید. سپس صورت های اسکن شده با چهره های موجود در دیتابیس پلیس تطبیق داده می شوند. اگر تا به حال به سیستم های تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره و یا تشخیص هویت بر مبنای تصویر عنبیه توجه کرده باشید، در تمام آن ها پردازش تصویر، بلوک مهمی از کل پروسه را تشکیل می دهد. به این دلیل که ساختار چهره بسیار پیچیده است و هیچ مثالی وجود ندارد که به وضوح، یافت شدن یا نشدن چهره در یک تصویر را اطلاع دهد.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

به دلیل قرار داشتن سامانه دینگ بر روی سرورهای پر قدرت ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار وجود ندارد. این تحقیق نگرانی دیگری را نیز در مورد سیستم های تشخیص چهره برملا ساخت و آن درست کار کردن آن ها فقط برای افراد سفید پوست بود. یکی دیگر از نگرانی هایی که پیرامون سیستم های تشخیص چهره وجود دارد، عدم اطلاع مردم از وجود و به کارگیری آن هاست. همچنین با توجه به قابلیت های شبکه عصبی در پردازش موازی, سرعت انجام محاسبات افزایش چشم گیری داشته است. برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. این مجموعه عکس شامل عکسهای ۴۰ فرد و از هر فرد ۱۰ عکس مختلف می باشد. ظرفیت این حافظه برابر 9000 نمونه اثر انگشت بوده و از هر شخص نیز می توان تا 10 نمونه اثر انگشت بر روی آن تعریف نمود.

تکنولوژی آنقدر با شتاب پیش می رود که گاهی متوجه نیستیم می تواند علیه ما هم استفاده شود. برای یک شیء مانند چهره، ممکن است شما 6000 یا تعداد بیشتری از طبقهبندیها داشته باشید که هرکدام از آنها برای تشخیص داده شدن باید با قالب یک چهره همخوانی داشتهباشند (که خطاهایی در این همخوانی هم وجود دارد). اگر چه این سیستم ها در حال آزمایش و پیشرفته تر شدن هستند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل نشده اما تحقیقات در مورد این دوربین ها میزان موفقیت ۹۰ درصدی را ثابت کرده اند. پلیس در چین، دوربین های نظارتی زیادی را در مراکز اصلی کنترل می کند. در ادامه به اختصار ویژگی های این محصول را بررسی مینماییم. OpenCV برای یافتن چهره اشخاص در تصاویر مختلف، از الگوریتمهای یادگیری ماشین استفاده میکند. پیشرفتهای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی و هوش مصنوعی، سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. وایولا و جونز در روشی برای حل مسأله تشخیص اشیاء مبتنی بر یادگیری ماشینی را معرفی کردهاند که قادر به پردازش سریع تصاویر با میزان تشخیص بالا خواهد بود.

  • حدود 2 سال قبل
  • صندوقهای فروشگاهی Touch900 Cloud POS (صندوقهای فروشگاهی)
  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز

انتگرال تصویر که توانایی محاسبه سریع مجموع مقادیر پیکسلهای موجود در یک قاب مستطیل شکل را به ما میدهد. چون این تکنولوژی جدید و در حال توسعه است، دولت ها هنوز قانون جامع و کاملی برای آن وضع نکرده اند. البته حتی با وجود وضع قانون هم نمی توان چندان به استفاده صحیح از آن امیدوار بود، چون درصد زیادی از مردم به دولتمردان و نهادهای امنیتی اطمینان ندارند. گزارشات دقیق و قابل اطمینان سیستم حضوروغیاب در هر لحظه در اختیار واحد مالی قرار می گیرد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که فایل تصویر و همچنین فایل XML در کنار فایل اصلی کد پایتون قرار گرفته باشند. این تناقض ها اغلب در مورد مردم غایب است، به ویژه هنگامی که رسانه های دولتی مردم را از توانایی های تکنولوژیکی آگاه می سازد. از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل برنامه ریزی است و می توان از طریق تعریف رمز برای آن، امنیت سیستم را افزایش داد. سال 2018 «اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا» (ACLU) تحقیقی انجام داد که نشان می داد سیستم تشخیص چهره آمازون به غلط افراد سیاه پوست را با عکس بازداشت (Mug Shot) مظنونین پلیس اشتباه گرفته است.

فروش دستگاه اثر انگشت

شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص چهره را ساخته و در اختیار دولتمردان قرار می دهند. «میثم لطفی» دانشآموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. برای این کار، پلیس باید چهره هایی را که می خواهند به یک سرور محلی در ایستگاه قطار یا مرکز فرماندهی بارگذاری کند که در آن قصد نظارت دارند. با این حال، داشتن یک سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار به نگهداری داده های دقیق و قابل اعتماد کمک می کند. این دستگاه حضور وغیاب ZKT دارای سنسور های قوی تشخیص اثر انگشت است به صورتی که حتی با دست خیس هم می تواند تایید هویت را انجام دهد. یعنی ما به تعداد عکسهایی که سیستم با آن تمرین داده شده اند, ϵ داریم. یکی از راههایی که برای این کار وجود دارد این است که بردار وزنهای عکس ورودی را با بردار وزنهای عکسهایی که قبلاً به سیستم آموزش داده شده بودند مقایسه کنیم.

5. سیستم حضور و غیاب ویژگیهای خاصی دارند که کارکنان میتوانند به کمک منبع  آن از وظایف خود در مواقع مختلف مطلع شوند و بهاینترتیب نحوه کارکرد آنها ثبت میشود. کتابخانه OpenCV فقط قادر به تشخیص اشیاء در تصاویر سیاه سفید میباشد پس در خط دوم تصویر رنگی را به تصویر سیاه و سفید تبدیل میکنیم. با نمایش بردار ی چهره ی انسان که توسط کنار هم قرار دادن سطرهای ماتریس تصو یر حاصل می شود می توان چهره ی انسان را برداری در فضایی با ابعاد بالا در نظر گرفت. در مقاله ای از Trupti M.  با ترکیب الگوریتم PCA با چند الگوریتم دیگر یک روش ترکیبی ارائه شده است. سپس درباره هر قطعه این سوال از خود میپرسد: آيا این تصویرِ یک چهره است؟ به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم فضای چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند. Face دارد یا خیر، پاسخ این بود که دولت باید چارچوب حقوقی را درباره زمان و چگونگی اجرای قانون با استفاده از آن را مشخص کند.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 696
نویسنده : مهندس امنیت

شما اسم نظم امروزی مدرن را نظم نامشروع میگذارید و خواستار از بین رفتن چنین نظمی هستید. نرمافزار حضور غیاب یک سیستم هوشمند برای ثبت لحظات ورود و خروج است که بهعنوان پل ارتباطی بین کامپیوتر و دستگاه حضور غیاب، بر روی دستگاه نصب میشود. تعریف کاردکس کالا و کارکرد آن را در این آموزش حسابداری رایگان ببینید در حسابداری انبار ، ورود و خروج کالا ثبت می شود . گرانیت سنگ سخت در . سنگ آهن ظرفیت کارخانه فرآوری در ساعت. بنده میخواهم به ترافیک و نظم جاری در خیابانها و زندگی غربی اشاره کنم و بگویم که اينها از راه درستی به دست نیامده است. من وقتی میگویم غرب نمیخواهم به فساد کنار دریاها و روابط مستهجن زن و مرد در آنجا اشاره بکنم و بگویم اینها خلاف شرع است. آیا ما در دوران دفاع مقدس و در بين بسیجیهایی که داراي سلسله مراتب ارتشی و نظامی نبودند اما نظم بيشتري از ارتشیها و نظامیهای دنیا داشتند، نوعی آنارشیسم میدیدیم؟

قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

با اینکه مشابه یک ساعت معمولی کار میکند، اما به عنوان یک مزیت عمده از ساعت زدن همکاران به جای یکدیگر پیشگیری میکند. برای مثال فیسبوک اخیراً از یک ویژگی جدید رونمایی کرده است که با فناوری تشخیص چهره، به کاربران در مورد بارگذاری تصویری که متعلق به آنها است، توسط دیگران هشدار میدهد. در اين حالت، دستگاه ورود / خروج به شركت يا سازمان شما را كنترل خواهد كرد، در نتيجه اطلاعات دقيق در مورد وضعيت كاركنان در اختيار شما قرار خواهد داد. این دستگاه حضور و غیاب کارتی با امکان استفاده به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار میدهد . بهتر است در هنگام خرید دوربین مدار بسته به این نکته توجه کنید که دوربین شما این قابلیت را دارد یا خیر. اگر به برندهای جدید و تازه در حوزه تکنولوژی علاقه دارید، برند ویردی یکی از جدیدترین و برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در دنیا است. دستاش تو دست یکی دیگس مستربین مستربین روایت سخنگوی دستگاه قضا از بازدیدهای سرزده رئیسی هیدروگرافیک خودرو,هیدروگرافیک طرح کربن,طرح هیدروگرافیک مرحله نیمه نهایی عصر جدید - شکوفه عزیزی؛ دومین اجرای برنامه دوم از مستربین مستربین 10 تا از بهترین واینر های اینستاگرام ایران مستربین فقط ۵ دقیقه کی اینجوری زود حاضر میشه ؟ اکثر آدمها اینجوری هستند، اکثر آدمها اصلاً خوب میشوند. قسمتهاي خوب غرب؟ الان فیلمهای سینمایی ما باید در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ويژه آن بخش خوب غرب. صنایع امروزی علاوه بر نوآوری مستمر در محصولات، باید نسبت به نوآوری در فرآیندهای کسبوکار نیز کوشا باشند.

در دستگاه های قدیمی تشخیص چهره برای ثبت اثر انگشت باید کلید خاصی را بر روی دستگاه انتخاب شود تا اثر انگشت یا تشخیص چهره فعال شود. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیريم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ حالا او برایش دیگر فرقی نمیکند تو منظم بیا کاری بچرخد، به چه نیّتی میآیی؟ برای پول منظم میآیی؟ این دستگاه که روشی خلاقانه برای حضور و غیاب است، بر اساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم طراحی شده است. این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است. کاردکس کالا به دو صورت کارت موجودی کالا و کارت حسابداری کالا ثبت می شود و در این قسمت از آموزش حسابداری به آن پرداخته شده است .

  • درخواست خرید
  • اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا (محصولات)
  • محدوده اضافه کار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت
  • ثبت مرخصی، روزهای تعطیل و دورکاری
  • کلید ورود
  • 21 ژانویۀ 2008
  • دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  • استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00

منظور از ظرفیت تردد نیز تعداد عملیات تردد(ورود، خروج، مرخصی و یا مأموریت) قابل ثبت و ذخیره سازی بر روی دستگاه است. دستگاه حضور غیاب F70 به گونهای طراحی شده است که سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را فراهم نموده و ظرفیت شناسایی 1000 اثر انگشت را دارد. ” و با نگاهی حاکی از تفاهم دوستانه و در عین حال با احساس همدردی و سازش ترسناک بو او چشمک زد. این یَک. دویی هم دارد این ضرر، ضررش این است که او نیست شخصیتاش سطحی بار میآید، رفتاری صرفاً بار میآید، این خود به خود مَیلاش میکشد به امور سطحی. حالا مدیر دارد با این بازیها شخصیت او را درست بار میآورد. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. FingerTec است که مانند یک ابزار پرتابل٬ و یک TA300 جدیدترین دستگاه ساعت حضور و غیاب شرکت … از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران ایجاد می کند.

بزرگی و کوچکی مجموعه کاری و بستر سخت افزاری موجود در شرکت شما، عامل مهمی در انتخاب ابزار انتقال داده است. بنابراین چارت سازمانی و تعریف درست آن، نکته ی بسیار مهمی است. ما دیگر درست رفتار میکنیم. بگوید اِ ما تأخیر میکنیم اینها حقوق میدهند. فطرت انسانها و جذابیت و عقلانیت دین -که هر کس با آن ارتباط برقرار میکند، نمیتواند از کنارش به سادگی رد شود- عوامل رشد فرهنگی و معنوی ما هستند و گرنه کار شایستهای صورت نگرفته است. برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم حضور و غیاب قبل از هر عملی, با مشاوران فروش دیاکالا مشورت کنید. شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو با سابقه ی درخشان و قدیمی در بخش دستگاه حضور و غیاب و دزدگیر های اماکن فعالیت دارد. کنفرانس اپل با حضور تیم کوک روی صحنه و در غیاب استیو جابز برگزار شد. ۹- کارت مرخصی روی سیستم کار نمی کند چه کار باید انجام داد؟ هنگامی که انگشت بر روی سطح سنسور دستگاه حضور و غیاب قرار می گیرد، انگشت زنده تغییراتی در خود نشان می دهند.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 696
نویسنده : مهندس امنیت

در واقع اگر پایگاه دادهی غنی و کاملی از تصویر افراد همراه با اطلاعاتشان وجود نداشته باشد، تکنولوژی تشخیص چهره تنها صورت افراد جدید را تماشا خواهد کرد. امروزه استفاده از کارت های هوشمند مانند RFID و MIFARE در بسیاری از کارها و اماکن رایج شده است. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. دوربین 3.1 مگاپیکسلی سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 دارای موتوری پیشرفته برای حرکت اتوماتیک دوربین جهت تسریع در پیدا کردن صورت افراد با قامتهای متفاوت و تطبیق سریع چهره میباشد. این را در پرونده پرسنلی کارمند درج کنید. اگر خطایی دریافت نکردید میتوانید مراحل بعد را دنبال کنید. مجرمان احتمالی اگر بدانند که چهره شان توسط دوربین مداربسته شناسایی شده و ثبت می شود، از کار خود صرف نظر می کنند. MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد.

تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد.

 

به عنوان مثال، دولتهای چین و آمریکا تصاویر شهروندان خود را جمعآوردی و در پایگاههای داده ذخیره میکنند. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با نرم افزار حضور و غیاب پیشگامان آسیا یکپارچه میباشد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 علاوه بر سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت از هر دو نوع کارت Mifare و RFID پشتیبانی میکند. این دستگاه حضور و غیاب قادر به پشتیبانی از Wi-Fi و GPRS، ۳G است، ویژگی های ظرفیت ۲۰۰۰۰ اثر انگشت، ۴۰۰۰۰ کارت می باشد. همچنین از پشتیبان گیری داده ها و بازیابی برای جلوگیری از ریسک حذف تصادفی اطلاعات پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت UA200 با بهره گیری از سنسور نوری ضد خش، باتری داخلی و در عین حال قیمت بسیار مناسب، محصولی پرفروش و بسیار پرطرفدار در بازارهای مختلف به حساب می آید. آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟

دستگاه حضور و غیاب قیمت

 

پاسخ دهی به این پرسش وابسته به نیاز هر شخص می باشد. به کار برده می شود. داده های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می کند. بخش سخت افزار وظیفه ثبت تاریخ و ساعت تردد فرد را برعهده دارد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد. یکی دیگر امکاناتی از که برای ورود و خروج پرسنل این دستگاه در اختیار قرار میدهد تعریف رمز عبور برای پرسنل است که پرسنل با رمز عبور تردد خود را به ثبت برسانند. به گزارش جورنال وال استریت، فروشگاه ها در حال استفاده از سیستم های تشخیص چهره به طور آزمایشی هستند ولی برای انتشار یافته هایشان تردید دارند. دستگاه حضور و غیاب T-28331 یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است.

  • نرم افزار تابلو اعلانات هوشمند مدارس
  • 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  • امکان تعریف دسترسی ها برای هر سمت
  • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان

با انتخاب روز کاری، انواع بازه های کاری تعریف شده در آن روز کاری لیست خواهند شد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. دوم اينکه اين کارت جهت نمايش کارنامه دانش آموزان بر روي LCD مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد. امروز قصد داریم در مورد آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب و نحوه عملکرد آن را برایتان توضیح دهیم. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. پس از مشخص شدن کلاس ها و تشکیل پرونده الکترونیکی برای معلمان ، نوبت به تعریف برنامه درسی دانش آموزان می رسد.

چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟

 

آیا حافظه دستگاه , در صورت پرشدن قابل پاک شدن است یا حافظه باید تعویض گردد؟ اطلاعات فنی و نحوه عملکرد دستگاه های ساعت زنی هوشمند شرکت توتکو در دسته بندی های مجزا در سایت سامانه های هوشمند توتکو قابل مشاهده می باشند. چرا توتکو؟ چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟ یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. در نهایت این تابع یک لیست از مشخصات مکانی چهرههای موجود در تصویر را برمیگرداند. با تخصیص یک کارت هوشمند برای هرفرد ، کارمند صاحب کارت با گرفتن کارت به دستگاه می تواند رویداد ترددی خود را به صورت مناسب و ارزان ثبت کند. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. پس در صورتیکه چنین حساسیتی را دارید گزینه اثرانگشتی پیشنهاد می گردد . این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. بصورت فايل ورد و نمودار ها و مدل سازي UML و خود برنامه به همراه سورس و پياده سازي نرم افزار نياز است. این نوع دستگاه اگرچه از جمله دستگاههای ابتداییحضور و غیاب است، با این حال هنوز هم، معمولاً همراه با یک سیستم جدیدتر مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست. اگر فردی در سازمان وظیفه اش را به درستی انجام داد نباید بی درنگ و بدون محاسبه او را تشویق کرد؛ چنانچه اگر روزی نیز کارش را انجام نداد یا به درستی به پایان نبرد، نباید طلبکارانه توبیخش کرد. این کار برای انجام تشویق و تنبیه های کاری ضروریست و میتوان با شناسایی کارمندان غیر متعهد تذکرات لازم را داده و در صورت لزوم با آنها برخورد کرد. 14 ژانويه 2018 … آیا از ظاهر میتوان از کیفیت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مطلع شد؟


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com