عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1399
بازدید : 244
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه ساعت زنی با دوسنسور اثر انگشت مدل MD-1001

همچنین انواع فرمهای کنترل تردد، از نرم افزار فرمساز و مدیریت گردش کار پیوست پس از طی فرآیند تایید و تکمیل در نرم افزار حضور و غیاب ثبت می گردند . پس بدون سنسور مربوطه چگونه عمل خواهد کرد؟ بعد روی Trusted Face تپ کنید و مراحل مربوطه را دنبال کنید. سپس به کمک الگوریتم های مربوطه مشخص می کند که چشم ها به کدام سمت نگاه می کنند و یا دهان باز است یا بسته و در کل موارد این چنینی را تشخیص می دهد. همانطور که کارتهای بدون تماس، کارتهای مقوایی و بارکدی را به گوشه راندند و همانگونه که اثر انگشت، کارتهای بدون تماس را از دور خارج کردند، تشخیص چهره نیز اثرانگشت را تحت شعاع قرار خواهد داد. با استفاده از Action Unit­هایی (توضیح در صفحه آخر) که از چهره استخراج می­شود و یادگیری ماشین همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخیص چهره را می توان افزایش داد.

http://cardtimeattendance.loxblog.com/post/50



    • 3- سنسور نوری (Optical)



    • درگاه RS232 / RS485



    • 6دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۱۵ کاربر مدل AT480-15



    • ارسال پیامک به والدین غایبین



    • نرم افزار حضور و غیاب



    • دستگاه کیسه پر کن یا پکر



    • (پارامترهای رفتاری)




اما Face Detection یا بهتر بگوییم شناسایی چهره، دارای عملکرد هوشمندانه و پیشرفته تری است و امکان تشخیص چهره های مختلف در آن امکان پذیر است. برترین برندهای خارجی در این حوزه دو برند کره ای سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) است. این نرم افزار در 15 ثانیه هر چند تا دانش آموز که دارید رو از پشتیبان برنامه آموزش و پرورش میگیره و با دقت تمام در تلفن گویا میچیند و ثبت میکند .دیگه چی بهتر از این میشه ؟ • تمایز: هر دو نفر باید به اندازه کافی ا ز نظر آن مشخصه بیومتریکی تفاوت داشته باشند. اکثریت مردم برای بهره گیری از Face ID یا فیلتر های اینستاگرام مشکلی با سیستم تشخیص چهره ندارند ولی ممکن است این تکنولوژی جدید کمی ترسناک به نظر برسد. می تواند در سیستم شناسایی / تشخیص چهره ثبت نام از داده های ثبت شده در گذشته ثبت شده است. شاید بتوان گفت در حال حاضر در دنیا یکی از جذاب ترین بخش های پردازش تصویر، کاربرد تشخص چهره یا Face Recognition است.

به طور مثال دستگاه حضورغیاب از پورت های مختلفی مانند usb، وب سرویس در صورت انتخاب مشتری و همچنین وای فای دار نام برد. یکی از موارد مهم و موثر بر قیمت دستگاه حضور و غیاب ، حافظه آن می باشد. کارتهای بدون تماس هوشمند، مجهز به چیپ حافظه قابل خواندن و نوشتن بوده و از دوام و کیفیت بالایی نیز برخوردارند. بدین معنی که این نوع تصویر برداری در تاریکی کاربرد ندارند و در نور های کم نیز زیاد قابل اعتماد نیستند. اگر شما با برنامه های قفل چهره اندروید بیشتری آشنایی دارید و یا تجربه استفاده از این گونه برنامه ها را دارید می توانید تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در بسیاری از مجموعه ها و سازمان ها و اماکن فرهنگی و ورزشی کاربرد دارد. با استفاده از سخت افزار قدرتمند و الگوریتم پیچیده شناسایی اثر انگشت این دستگاه قادر به شناسایی تا 20.000 اثرانگشت در ثانیه است . چهره خوانی : چـهره خـوانـی به این مـعـنـا است که شما فـقــط با با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خـصـوصـیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید.

یکی از دوستان من، پوست تیره دارد و نمی داند که لیزر جنتل مکس پرو برای او هم جواب می دهد یا خیر؟ با یک تصویر صاف، کامپیوتر می تواند به عنوان مثال فاصله دهان شما را از سایر المان های صورت بسنجد، ولی نمی تواند طول بینی یا پیشانی شما را اندازه گیری کند؛ به همین دلیل امنیت آنها پایین است. باید توجه داشت این دستگاه قابلیت استفاده در محیط های داخلی است و نباید جلوی نور آفتاب قرار گیرد و همچنین با کمترین تاخیر که افراد در مقابل دوربین قرار میگیرند شناسایی خواهند شد . به صورت آنلاین تردد افراد را ثبت کرده و در هر لحظه وضعیت کاری کارمندان رو مشخص می نماید. قسمت سخت افزاري كه شامل دستگاه هاي حضور و غياب مي شوند كه بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظيفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. این دستگاه از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند .سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سریعتر می باشد .

تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب ، رشد بسیار زیادی داشته است. برنامه IObit Applock به تازگی قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمایش را برای محافت از حریم خصوصی اضافه کرده است. این به دیتابیس اضافه می شود و هر زمان که اسکن انجام شود برای مقایسه استفاده می شود. برای این کار می توانید از اعضای خانواده بخواهید در جلوی دوربین بایستند یا تصاویر آن را به صورت دستی به پایگاه داده اضافه کنید. اما در آینده احتمالا شاهد بهره گیری از تکنولوژی سونار (فاصلهیابی صوتی) برای خلق تصاویر سه بعدی چهره در محیط های مختلف خواهیم بود و در کنار آن احتمالا راهی برای پردازش سریعتر داده های چهره به کار برده شود. بازشناخت چهره امروزه توسط سیستم های کامپیوتری انجام می شود که معمولا با عنوان شناسایی چهره و یا بازشناخت چهره بیان میگردد. به گزارش گروه اقتصاد بینالملل فارس، رویترز مدعی شد یک خبرگزاری عراقی اعلام کرده است عراق ایرویز خدمات هوایی به ایران را به عنوان یک اقدام حفاظتی در برابر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورده است.

چهره شما کلید باز کردن قفل موبایل است. شما می توانید از برنامه FaceLock برای قفل کردن برنامه ها، قفل کردن گالری، قفل کردن واتس آپ و فیس بوک خود استفاده کند تا هیچ کس نتواند در این برنامه های شما جاسوسی کند. مدیران می توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصی ، ترددهای ناقص ، ماموریت و غیره را داده و سپس سیستم حقوق و دستمزد فیش ماهانه را صادر کند. که از جمله آن مشخص کردن اجزاء چشم و تعیین حالت و موقعیت آنها می باشد. با توجه به اینکه بازار این دستگاهها بسیار وسیع است، عملاً شناخت همه آنها غیر ممکن است و تنها میتوانید چند برند معروف را شناسایی کرد. البته این موضوع به دلیل امنیت و دقت بالای آنها نیست، بلکه به خاطر سادگی آن است. اگر سرويسهاي اياب و ذهاب خارج شركت كه كاركنان را براي شيفتهاي مختلف به شركت ميآورند، به اين برچسبها مجهز شوند، ورود و خروج و حتي تاخير آنها ثبت ميشود. همچنين علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و يا تاخير به موبايل والدين، گزارش حضور و غياب فرزندان از طريق نرم افزار اندرويد نصب شده بر روي موبايل والدين نيز قابل دريافت مي باشد. • امكان دريافت احكام روزانه از سيستم پرسنلي. • تقلب: که نشان میدهد به چه راحتی افراد میتوانند به جعل مشخصه مورد نظر بپردازند. طول عمر این دستگاه ها به دلیل عدم تماس افراد به صورت مستقیم با دستگاه افزایش می یابد. یک چیزی تو مایه های حاضر زدن ها به جای هم در سر کلاس های درس!

 ضعف دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی و سایر دستگاه‌های سنتی در ثبت وضعیت حضور و غیاب کارکنان و بیش از اندازه صورت گرفتن تقلب، مدیران را به این فکر انداخت تا از دستگاه‌های حضور و غیابی استفاده کنند که کمی کارآمدتر و پیچیده‌تر باشند که کارمندان نتوانند به راحتی سر آن‌ها کلاه گذاشته و آن‌ها را فریب بدهند!
از همین رو شرکت‌های تولید کننده، به فکر تولید دستگاه‌های حضور و غیابی افتادند که با ویژگی‌های بیومتریک هر شخص کار کند و امکان تقلب در آن به حداقل میزان ممکن برسد!
اثر انگشت هم یکی از ویژگی‌های بیومتریک اشخاص است که هر فرد فقط مجاز است اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند و امکان تقلب و ثبت اثر انگشت دیگران برای فرد وجود نخواهد داشت!

دستگاه اکسس کنترل




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com