دستگاه حضور و غیاب ارزان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 اسفند 1398
بازدید : 626
نویسنده : مهندس امنیت

سابقه این شرکت چندان طولانی نیست و اولین محصول آنها در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد. البته اطلاعات دقیق و کامل این محصول را میتوانید از بخش محصولات ما مطالعه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید. اطلاعات دقیقتر و تخصصیتر مربوط به این دستگاه را میتوانید در بخش محصولات ما دنبال کنید. در دستگاههای مربوط به برند برند Integrated Biometrics خبری از تکنولوژیهای سنتی نوری و سیلیکونی نیست و به جای آن از یک روش جایگزینی IB استفاده میکند. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند. اگر یک برند توانسته باشد که الگوریتم مناسبی برای دستگاه خود تعریف کند و از سیستم ورودی و خروجی مناسبی استفاده کرده باشد، بدون شک در بین برندهای معتبر سیستم حضور غیاب قرار میگیرد.

مقاله

یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تعریف شیفت روزانه عادی به ساده ترین شکل است، به گونه ای که کافیست مدیر شیفت دلخواه روزانه عادی خود را تعریف و به تقویم دلخواه خود اختصاص دهد. آنها شما را در انتخاب مناسبترین دستگاه با کمترین قیمت راهنمایی خواهند کرد, سپس لیست تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز شما به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور ارائه خواهد شد . سپس با دکتر صحبت می کنید تا در صورت وجود بیماری خاص و یا حساسیت، مشکلی برای شما پیش نیاید. از مهمترین ویژگیهای این دستگاه میتوان به قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰۰ اثر انگشت و ۱۵۰۰ چهره اشاره کرد که میتواند آنها را برای محیطهایی با حداقل نور و با کمک تجهیزات مادون قرمز انجام دهد. قیمت … قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب رومیزی و دیواری اثر انگشتی و رمز عبور. ساعت حضور و غیاب Virdi نوع شناسایی را از سمت سرور میگیرد؛ به همین دلیل در شناسایی اثر انگشت با تعداد زیاد سرعت بهتری نسبت به دستگاه حضور و غیاب Suprema دارند. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید.

همچنین پیشنهاد می شود همیشه پس از استحمام عادت به استفاده از لوسیون داشته باشید تا جلوی خشکی پوست را بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت وموجودی دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد با ما تماس بگیرید. از آنجا که وظیفه ما شناسایی مناسب چهره بوده است، میخواهیم نرخ تشخیص منفی نادرست، یعنی موادی که شامل چهره بودهاند، اما چنین شناسایی نشدهاند را کاهش دهیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است.

  • امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد
  • قابليت عمليات كنترلي وحفاظتي
  • 1-ایجاد و حفظ نظم و انضباط در سازمان
  • امکان مشاهده کاردکس مرخصی و مانده مرخصی
  • عملكرد دستگاه
  • خوشحال بودن (Joy)
  • امکان محاسبه تاخیر، تعجیل، اضافه کاری و شناوری

با وجود این که برند Integrated Biometrics در بین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در ایران و جهان شناخته میشود، یکی از جدیدترین شرکتهای این حوزه نیز هست که در سال ۲۰۰۲ در منطقه اسپارتانبورگ احداث شد. این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 دارای صفحه کلید لمسی می باشد. ماژول هایی که می تواند در یک دستگاه حضور و غیاب به کار برده شده باشد عبارتند از ماژول بی سیم، ماژول اکسس کنترل، دوربین داخلی، صفحه لمسی و …. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 یکی از دستگاههای مجهز به صفحه کاملاً لمسی ۵ اینچی است که از سیستم اندروید بهره برده و قابلیت نصب بر روی سیستمهای مختلف را دارد. با برخورداری از این نرم افزار پیش از ورود به هرکدام از اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی باید تشخیص چهره انجام شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com